- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z brakiem możliwości rozłożenia na raty płatności. Zaraz mi zablokują IMEI.
Witam. Nie wiem jak stworzyć nowy wątek, więc opiszę moją sprawę w komentarzu.
Orange to niekompetentna firma!!! Doradcy na infolinii- każdy mówi co innego, na te sam temat, a zdarzyło się też kilka razy, że oszukali!!! Mam ogromny żal do nich, jak również do pracowników windykacji, którzy nie wiem po co tam wgl pracują jeśli nic nie mogą. Dwa razy w ciągu wielu lat próbowałam z nimi załatwić sprawę, dwa razy złośliwość i brak kompetencji. Mam wszystkie meile z nimi. Od początku historii korespondencji. Nic nie mogą, i zawsze z tego powodu jest im przykro ;)) To po co tam siedzą?! Niepotrzebny dział na to wychodzi. Skończy się umowa na abonamenty i uciekam od nich. Raz za przedłużenie umowy doradca dała mi w „gratisie” dodatkowy numer telefonu (przekonywała że gratis, za przedłużenie umowy), okazało się że płaciłam ponad rok w fakturze zbiorczej i nie zauważyłam tego!! Odkryć oszustwo- bardzo bolesne. Każą im tak robić, czy to była własna inwencja? Ostatnio- Chciałam rozłożyć część faktury na raty, bo łącznie faktura wyszła ponad 900 zł (dziewięćset złotych)!! Mam wrażenie, ze jak pokażesz im że możesz płacić więcej, np biorąc dodatkowy sprzęt na raty, to doliczać zaczynają coś jeszcze, czego wcześniej nie było. Co miesiąc jakaś niespodzianka czeka przy fakturze! I to cholernie dobijająca niespodzianka. Płatność według harmonogramu mam na 2 dzień każdego miesiąca, od wczoraj (jest 13-sty dzisiaj) pertraktowałam z windykacją by rozłożyli na raty, ale „jest im przykro” (to dopiero im będzie, bo piszę skargi do dyrekcji), dali mi DWA DNI na opłacenie kwoty którą chciałam rozłożyć na raty, czyli 12 lutego wysłali meila, że 15 lutego - uwaga- ZABLOKUJĄ IMEI urządzeń moich!!!! Zapłaciłam około 640 złotych za fakturę, powiększoną o „niespodzianki”, prosiłam aby na raty rozłożyli dodatkowe 320 z zeszłego miesiąca przeniesione, gdyż Dziecko grę kupiło i smsa płatnego wysłała (choć nie kojarzy tego). Razem 740 złotych zapłacone, bo jeszcze usługi stacjonarne za prawie 100 zł zapłaciłam (w terminie). Poprosiłam o pomoc z tymi 327, w rozłożeniu na raty, bo faktura z tego miesiąca też mnie zaskoczyła, spodziewałam się raty za sprzęt plus abonamenty czyli około 550 zł. Doradca z infolinii zarządziła przeksięgowanie kwoty na poprzedni miesiąc, „by można było coś z tym zrobić w tym miesiącu”. Czyli po przeksięgowaniu kwoty- powstała jakby ŚWIEŻA niedopłata, płatna do 2.02.24. Przeksięgowanie „nic więcej nie dało”. Czekalam kilka dni, od zeszłego tygodnia najpierw na to co doradca załatwi, a wczoraj napisałam do windykacji chcąc wyprzedzić wezwania do zapłaty. A windykacja- na raty „przykro im, ale nie mogą”, oraz uwaga- dali mi DWA DNI na opłacenie 327 zl z informacją, ze po 2 dniach zablokują mi IMEI urządzeń!!!!! Jakim prawem!!!! Kolejna, z kolejnych doradczyni oznajmiła, że jest mega zaskoczona takim meilem od nich do mnie, gdyż IMEI blokuje sie dopiero po TRZECH MIESIĄCACH braku płatności!! Doradca wcześniejsza wychodzi na to że mnie OSZUKAŁA, co wynika z faktów. Okazuje się ze nie da się przeksięgować ze wskazaniem kwoty na co ma iść!! A pytałam ją czy jest pewna tego co chce zrobić!! Rozmowy nagrywane. Raty za sprzęty zapłaciłam W TERMINIE, co miesiąc je płacę i nigdy nie przekładałam, a windykacja (nie wiem po co są utrzymywani pracownicy tego działu niekompetentni), dają mi DWA DNI i - blokują IMEI??!! Zapłaciłam tą kwotę 327 złotych, przesłałam potwierdzenie. Ale to nie wszystko co do Orange prześlę. Będę pisać skargi do dyrekcji, do siedziby, chcę aby wyciągnięto konsekwencje wobec tych ludzi którzy narazili mnie na tak ogromny stres. Skończą się umowy (abonamenty nasze i raty za sprzęty) i NIGDY WIĘCEJ ORANGE!! Wspomnieć należy również o wolno chodzącym internecie, gdzie dzwoniłam do nich nawet by sprawdzali czy nie ma przeciążeń w okolicy i nie było, a lądowanie stron muliło czasami tak, że nic zrobić nie można było. przy braku zaległości w płatnościach i przy niewykorzystaniu nawet połowy kupionego internetu! Jestem rozczarowana, zawiedziona, rozżalona. Szczerze odradzam abonamenty u nich!! Mogłam kupić na kartę i miałabym spokój, bez żadnych zobowiązań. Nie ci, to inni. Wybór jest! Ponieważ to nie jest pierwsza potyczka z nimi, odradzam abonament w tej firmie. Wiecie, jak jest wszystko dobrze i klient bogaty, to nie ma problemu. Jak Ci się mogą podwinie i załapiesz problem życiowy (jak u mnie problemy duże rodzinne i zdrowotne z tego względu), to na pomoc pracowników windykacji NIE LICZ. Im jest po prostu „przykro” i nic więcej nie potrafią zrobić. A jeszcze doradcy każdy co innego powie!! O tej samej sprawie. Trzeba weryfikować u kilku ten sam temat. Ja z tych pilnujących rachunki, nigdy sama nie podjęłam decyzji CO wpłacam, a co nie. Po konsultacji z doradcą wyłącznie! Powiedzieli (kilku to samo akurat w tym przypadku), że raty za sprzęt nie można przesunąć płatności, ale można usługi mobilne. Windykacja jeszcze jeden numer zrobiła, przedstawili jako „raty za sprzęt” - usługi mobilne, które prosiłam rozłożyć na raty. Wychodzi na to, że te 450 złotych to raty za sprzęt które zapłaciłam od razu i następnie „przeksiegowana kwota” przekaiegowala się jako „raty za sprzęt”???? Dwa razy??? Bo w poprzednik miesiącu po rozmowie z „opiekunem sprawy” ustaliliśmy, ze wpłacam raty za sprzęt których wysokość przekracza usługi mobilne. Jak można przeksięgować kwotę na 2xraty za sprzęt na jeden i ten sam miesiąc???? Bo groźba blokady IMEI po DWÓCH DNIACH (a nie 3 miesiące jak sprawdziła doradca przez telefon), wynikała z tego, że potraktowali usługi mobilne jako raty za sprzęt. Bałagan nieprawdopodobny mają, albo złośliwość. Ny poczuć wyższość nad klientem, tak właśnie się czuję. Takie mam odczucia po kontakcie z pracownikami windykacji, uwzględniając sprawę z nimi sprzed ponad pół roku, gdzie raz tylko prosiłam też o rozłożenie na raty i TEŻ odmówili. Różne rzeczy w życiu ludziom się przytrafiają, nikt nie wie kiedy jemu się przydarzy. Tak jak i ja nie wiedziałam, a postawiono mnie przed faktem dokonanym. W takich sytuacjach klient liczy na jakąś pomoc, a nie złośliwości i „przykro mi”. Już widzę jak jest im „przykro”. Ciekawie wygląda korespondencja z kilkoma osobami z windykacji, gdzie tylko jedna osoba okazała się pomocna, ale następnie przyłączyła się do „innej” która nijak nie rozumiała że w życiu zdarzają się czasem nieprzewidziane sytuacje i na zasadzie zimnego służbisty był brak jakiejkolwiek chęci pomocy klientowi. Rachunki płacę niemałe, może uznali że dobrze mi tak. Mam do nich żal!!!!! Dać dwa dni na płatność i imei blokować mnie i Dzieciom!!!!! Dwa dni dali. I proszę nie odpisywać, „ratując twarz”, że mam „złą historię” czy coś. Doradca z infolinii sprawdzająca co się stało, też nie zrozumiała o co im chodzi!!! Nie mam tak tragicznej historii by dawać mi dwa dni i blokować sprzęty na głucho!!! Najpierw połączenia wychodzące się blokuje, następnie wychodzące. To wszystko kilka tygodni co najmniej trwa, zanim dojdzie do blokady IMEI!!!!
___________________
*Post wydzielony z tematu "Oszuści i złodzieje" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z brakiem możliwości rozłożenia na raty płatności. Zaraz mi zablokują IMEI.
@MariaS1 szczerze? Jeśli nie mam wolnych środków na spłaty, nie kupuje sprzętu nawet na raty.
Operator w umowie ratalnej określa terminy spłaty rat i trzeba tak kombinować, aby się zmieścić..
Przecież za darmo nie powstały obciążenia, a prolongata, to dobra wola sprzedawcy...nie to, żebym bronił, ale konsekwencje zawsze jakieś są...tym bardziej , że zauważyłem że w dużych korporacjach to nie ludzie nie mogą, czy nie chcą, ale systemy nie pozwalają..bo taki jest algorytm i co mu zrobisz???
Pisz skargę. Może ktoś przeczyta i dopatrzy się czegoś...może uwzględnią Twoje rację. Zawsze to jakaś szansa....
Wyślij pismo poleconym na adres korespondencyjny w Skierniewicach
Orange Polska S.A.
Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z brakiem możliwości rozłożenia na raty płatności. Zaraz mi zablokują IMEI.
Na spłacanie rat za sprzęty mam kasę, jak i na abonamenty nasze trzy. Mój jest za 0 zł, oraz dla dwójki Dzieci po 40 zł. Netto jak się okazało potem ;)), ale Ok, niewielka różnica. Chodzi o dodatkowe obciążenia które powstały, nieprzewidziane, czyli Córka kupiła gry ( ma już zablokowaną możliwość), a potem ponoć wysłała płatne smsy drogie, choć nie rozumie gdzie, tu mam wątpliwości czy to naprawdę ona, straciłam zaufanie do operatora po kilku różnych poprzednich „oszukaństwach”. Chciałam rozłożyć na raty te dodatkowe opłaty drogie. Abonamenty nasze i raty za sprzęt jestem w stanie płacić co miesiąc. Przed wzięciem każdego kolejnego telefonu dla Dzieci czy słuchawek, dokładnie obliczyłam ile to mnie będzie miesięcznie wynosić. Oszustwo jest w tym, że przedstawili płatność za usługi, jako płatność za raty za sprzęt. A raty za sprzęt są droższe o wiele niż cena usług z dodatkowymi zakupami Dziecka. Nawet opiekun sprawy w biurze obsługi była zdziwiona i nie rozumiała o co chodzi, że dali DWA DNI na zapłacenie i nastąpi blokada IMEI. Po 3 miesiącach powiedziała że blokadę się zakłada. Po 3 miesiącach bez płatności, jak ktoś 3 miesiące zalega, a nie po terminie dwa dni! „Jeszcze takiego nie widziała” ona. Doradca klienta. System systemem, ale od tego i jest personel windykacji, upoważniony do podejmowania decyzji i modyfikowania. A ja nie jestem klientem „niebezpiecznym”, przy którym jest zagrożenie że nie zapłaci. Od wielu lat jestem na abonamencie, nigdy z tel na kartę nie korzystałam i zawsze place rachunki. Raz na pół roku zdarzyła się sytuacja (dwukrotnie), że prosiłam o rozłożenie jednej płatności i to częściowej płatności, bez rat za sprzęt które zapłaciłam od razu, na raty. Przedtem pracownicy windykacji też wtopę założyli i udowodniłam im to!! Nie kasuję nigdy żadnej korespondencji, w tym meili nie usuwam. Było tak ze jedna pracownik przyznała raty (pol roku temu), a druga która przyszła kilka godzin po niej na zmianę odmówiła!! Już przyznane!! Bo załatwiałam to z jedną, która już była w temacie, a przyszła świeża niezorientowany co ją zmieniała i kasuje ustalenia z pierwszą! Klient tez musi mieć zaufanie do firmy, do doradców, do pracowników. A jak można mieć zaufanie, jak każdy następny mówi co innego niż poprzedni! Potem doszli następni i rozpętała się wojna. Ta pierwsza się wystraszyła i zaczeka się wycofywać ze swoich ustaleń ze mną, które przecież były na piśmie!!! Bo meilowy korespondowałyśmy. Można było rozłożyć ja raty, ale sposób pisania tej drugiej pracownicy ze mną, wyczuwalne było zbywanie, brak chęci pomocy, brak zainteresowania sprawą klienta i potrzebę poczuć się wyżej, poprawić sobie nastrój czując władzę, wyższość nad klientem. I to jest nie w porządku!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z brakiem możliwości rozłożenia na raty płatności. Zaraz mi zablokują IMEI.
Jeśli ktoś Cię oszukał, to zgłoś to organom ścigania. Może warto też zasięgnąć porady prawnej. Tu nikt ci nic nie pomoże, bo nie ma jak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z brakiem możliwości rozłożenia na raty płatności. Zaraz mi zablokują IMEI.
@MariaS1 jeśli naprawdę masz jakieś wątpliwości co do płatności opisz tak dokładnie jak tu wszystko w piśmie. Według mnie to jedyna droga skutecznej reklamacji działania operatora na początek. W zależności co odpowiedzą ( no muszą) możesz się odwoływać do wyższych instancji. Zacząć jednak musisz od pisma, którego efekt będzie elementem późniejszych działań.
W piśmie dostaniesz odpowiedź na Twoje pytania zadane operatorowi.
Powodzenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z brakiem możliwości rozłożenia na raty płatności. Zaraz mi zablokują IMEI.
Dużo tu krzyku i zawiłej historii platnościowej.
z tego co piszesz o przeksięgowaniu, to wychodzi ze byłaś trochę więcej faktur po terminie. Skoro z ostatniej opłaconej przeksięgowali Ci na starszą fakturę i tutaj zrobila się świeża niedopłata do 02.02, tzn ze miałaś nieopłacony grudzień z terminem 02.01.. a to już półtora miesiąca po.. może to było przyczyną "przykro nam"?
Nie to, ze bronie. Po prostu tez korzystam z rat i nigdy nie mam z tym problemu.
Prepaid wiadomo da Ci swobode, ale inni operatorzy? Ja w playu i plusie nigdy nie uświadczyłem żadnego rozwiązania;)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z brakiem możliwości rozłożenia na raty płatności. Zaraz mi zablokują IMEI.
Chciałam tylko część jednej faktury rozłożyć na raty lub przesunąć płatność. Opisałam sprawę tak szczegółowo, że wydaje mi się nie można źle zrozumieć. Skąd pomysł, z pogranicza fantazji i dopowiadania od siebie, że było więcej faktur? Tak właśnie powstają plotki, by the way ;))) Ktoś usłyszy, zrozumie po swojemu, dopowie swoje domysły, idzie info dalej i każdy po kolei następny robi to samo. Stad powiedzonko- aby tylko nazwiska nie przekręcali, reszta bez znaczenia. Ta sprawa już jest dla mnie po za tym bez znaczenia, już poza zasięgiem emocji, które były gorące muszę przyznać w trakcie korespondowania z niekompetentną windykacją. Dlatego skarga poszła, to nie pierwszy raz coś jest nie tak.
Raty za sprzęty opłacam co miesiąc i nigdy nie przesuwałam terminów ich płatności. Nawet się nie da. Przesunąć można opłatę za usługi i tylko z jednej faktury potrzebowałam to zrobić. Pomysł z przeksięgowanie był opiekuna sprawy z infolinii, niech wyjaśniają teraz kto i co poprzez dyrekcję. Nie życzę sobie takiego traktowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z brakiem możliwości rozłożenia na raty płatności. Zaraz mi zablokują IMEI.
@MariaS1 jak zawsze winny wszystkiemu jest operator. Wytlumacz mi jak to jest ze dostajesz umowę do podpisu na której masz czarno na białym napisane co to za usługa, jaki to numer komórkowy, ile te numery kosztują a potem po dłuższym czasie coś świta w głowie i dopiero przegląda się umowy czy fv i stwierdza się ze to nie tak miało być bo masz numer komórkowy ktorego nie chciałaś?
Prawda jest taka że nie czytacie umów albo ich nie rozumiecie lub wydaje wam się.
Nawet jak ktos chce Wam wcisnąć jakieś nie potrzebne numery, usługi to te rzeczy są wymienione na podsumowaniu warunków umowy a mimo to podpisujecie papiery?
Mam nadzieję że tak firmy nie prowadzisz jak podpisujesz umowy z OPL
Tak czy inaczej głowa do góry 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z brakiem możliwości rozłożenia na raty płatności. Zaraz mi zablokują IMEI.
Zawiłe to faktycznie jest, ale nie historia moich płatności, a odpowiedzi pracowników windykacji, próbujących teraz sprzątać pod dywan sprawę. Odpowiadają, że to nie ten dział w ogóle miał się zajmować tą sprawą i przesłali do „właściwego”, nie informując jednocześnie który konkretnie dział zajmuje się takimi sprawami. Otrzymałam informację na infolinii od opiekunów sprawy (kilku), że mogę napisać sama do bok lub windykacji, w sprawie rozłożenia na raty CZĘŚCI faktury, JEDNEJ faktury, a nie kilku, jak tu sugerujesz w domysłach, mianowicie opłaty za usługi, a nie rat za sprzęty. Windykacja utrzymuje linię, że to były raty za sprzęt, a ja mam wciąga z konta, gdzie opłacałam rachunek WSZYSTKICH rat za sprzęty, w tytule przelewu wskazując „raty za sprzęty”. Kwota rat za sprzęty jest stała, dopóki ich nie spłacę, co miesiąc identyczna. Rozłożeniu na raty podlegała płatność za abonamenty i dodatkowe usługi elektroniczne, w postaci zakupów Dzieci. Od kiedy wzięłam im telefony i słuchawki, co miesiąc są doliczane jakieś kolejne dziwne wydatki, których przedtem nie było. Mam wrażenie, że jak pokażesz że możesz płacić, to ci jeszcze dorzucą. A masz. Połączenia na numery krajowe jakieś dodatkowe płatne się pojawiły ponadto, gdzie mam przecież nielimitowane rozmowy i smsy, a nie dzwoniłam nigdzie extra, gdzie przedtem bym nie dzwoniła również, kiedy nie było doliczanych „rozmów krajowych dodatkowo płatnych”. Ponad dwa lata temu (może już ponad trzy 🤔) oszukała mnie „doradca klienta”, proponując kolejny numer telefonu, kolejny abonament w prezencie, za przedłużenie umowy. Mówiła że będzie w formie gratisu, w podziękowanie Zz przedłużenie umowy. Gorący okres w życiu był, nie miałam czasu na sprawdzanie faktur, po prostu przelewałam środki, po ponad roku przypadkiem wyszło, że płaciłam za ten abonament w każdej fakturze! Nie wiem czy doradcy mają takie polecenie odgórne by tak robić, oszukiwać że dają gratis usługę, za podpisanie nowej umowy, czy po prostu mają za to jakieś profity, jak sprzedadzą dodatkowe abonamenty, wiec z inwencji własnej oszukują. Kiedyś w t-mobile zrobili mi dokładnie to samo, dlatego od nich odeszłam. Ponoć Plus „to kocur”, jak mówi mój Syn ;))) więc porozglądam się gdzie się przenieść jak będą kończyć się umowy naszych abonamentów i rat za sprzęty w Orange. To tacy jak ja dają firmie zyski, którzy kupują sprzęty u nich i płacą za nie co miesiąc. A nie ci, którzy jak najtańszym kosztem na kartę bez zobowiązań dziś tu, jutro gdzie indziej, zmieniają numery co chwilę. Stałym klientom nie robi się „numerów”, nie oszukuje, nie wciska się gratisów płatnych i nie szantażuje dwoma dniami na opłacenie świeżej zaległości, która została ustalona z doradcami z infolinii, bez rozmowy z doradcami nie podejmuję decyzji sama, pytam co i jak można zrobić jeśli rachunek mnie zaskoczy. Rachunki płacę nie 40 złotych miesięcznie, tylko ponad 700 złotych stałych opłat razem z usługami stacjonarnymi. Zaskoczyły mnie dodatkowe koszty doliczone do faktury, razem ponad 900 złotych, prawie tysiąc!!!! Zatem chciałam rozłożyć na raty kwotę która mnie przerosła w danym miesiącu. Abonamenty z ratami za sprzęty mogę płacić, ale ponad 900 zł to trochę mi ciężko. Jakie rachunki co miesiąc płacisz Ty? Insynuując mi że radzisz sobie lepiej. Pięknie że nigdy nie musiałeś rozkładać ma raty, a ja musiałam, ale się nie udało. Mając na utrzymaniu kilka osób, nie czuję się komfortowo gdy jestem zaskakiwana nieprzewidzianymi płatnościami. Każdy jest inny, różne historie ludzkie, różne etapy w życiu. Ale każdemu należy się szacunek, życzliwość i pomoc, jeśli o nią poprosi. A nie pokazywanie wyższości, oszukiwanie, czy szantaże dwoma dniami na zapłacenie zaległości, z groźbą blokady imei, co narusza regulamin w ogóle. Najpierw blokowane są połączenia wychodzące, następnie przychodzące. Dopiero po bezskutecznych wezwaniach do zapłaty i blokadach połączeń, następuje blokada imei. I nie dzieje się to w przeciągu DWÓCH DNI. Stad skarga dyrektorska. Ludzie wszystkiego się boją w naszych czasach, zawalczyć o swoje i siebie w tym że. Ja przestałam sie bać. I będę dochodzić sprawiedliwości, nie godząc się na niczyje manipulacje. Nienawidzę manipulacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z brakiem możliwości rozłożenia na raty płatności. Zaraz mi zablokują IMEI.
Hej 🙂 myślę że to za mała sprawa na organy ścigania. Póki co nie czuję potrzeby angażować ludzi innych niż przełożonych, osób które zafundowały mi sporo stresu przez kilka dni i zmartwień. Dyrekcja będzie w sam raz satysfakcjonujaca dla mnie. Poprzednie razy na przestrzeni lat posiadania abonamentu w Orange darowałam kombinacje, choć początkowo też chciałam zgłosić, może dlatego spotkały mnie kolejne manipulacje. Mam ciekawsze rzeczy w życiu do robienia, niż składać zeznania w prokuraturze, a i sprawa według mnie za mała na taką instancję. I nie, że się ich boję, bo w ogóle nie, takie instytucje są dla obywatela przecież. Asertywność nauczyła traktować wszystkich jak równych sobie i z przyjemnością z tego korzystam.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »