- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktualizacją danych firmy
Dzień dobry,
prosiłbym o informację dlaczego mimo aktualizacji danych firmy w Salonie Orange, faktury dalej wystawiane są na stare dane?
Czy systemy w Państwa firmie nie są dostatecznie zintegrowane?
Orange Online wyświetla mi już nowe dane, a na fakturze dalej nieaktualne. Rada jaką dostałem na infolinii - wysłać wydruk z CEiDG do BOK z prośbą o zmianę danych na fakturze. Chyba nie tak to powinno działać.
Pozdrawiam,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktualizacją danych firmy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktualizacją danych firmy
minął już ponad miesiąc. Dane zostały zmienione przed 24 marca. Fakturę mam wystawianą 24go każdego miesiąca. O ile za marzec dane mogły być jeszcze stare (zmiana w trakcie cyklu), to teraz po pełnym cyklu powinny być już aktualne, a nie są.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktualizacją danych firmy
@GL345 , adres do korespondencji:
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
znasz (zgodnie z sugestią z infolinii), ale najpierw na swoim koncie MO sprawdź dane, czy możesz samodzielnie edytować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś