30-04-2017
12:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-04-2017
12:26
Witam przeniosłem numer z Play do Orange, od tego czasu nikt z Play nie może się do mnie dodzwonić, inne sieci nie mają żadnego problemu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
30-04-2017
13:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-04-2017
13:01
Dokonaj zgłoszenia na infolinii działu technicznego. Możesz to zrobić dzwoniąc na 510100100 lub przez mój Orange.
3 ODPOW. 3
30-04-2017
13:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-04-2017
13:01
Dokonaj zgłoszenia na infolinii działu technicznego. Możesz to zrobić dzwoniąc na 510100100 lub przez mój Orange.
02-05-2017
15:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-05-2017
15:42
Problem z Play
@przemek_g
chciałbym Cię zachęcić do oznaczenia powyższego wpisu przez │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│, jeżeli tylko oczywiście okazał się przydatny. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć .
02-05-2017
19:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-05-2017
19:17
Problem z Play
Ustaw ręcznie Operatora na Orange. Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z BOK. Ja osobiście polecam aplikacje Mój Orange, po zalogowaniu się do niej możesz za darmo skontaktować się z BOK głosów lub pisać przez chat. Ten drugi kanał osobiście polecam.