- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam!
Czy mógłbym prosić o uruchomienie nielimitowanego LTE internetu (do 5MB/s) w kraju oraz paczki internetu za granicą 500MB (na tydzień w Europie) i wyłączenie poczty głosowej na moim abonamencie?
Pozdrawiam
Piotr
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Piotr_Zaw napisał:
Niestety mam zablokowany dostęp i spore problemy z przegladarką - ciągle pojawia mi sie bład po przejsciu dalej (ładuje się i zawiesza i nic nie mogę zrobić).
Czy mogę prosić o odpowiedź od moderatora lub wiadomość prywatną? Rozumiem, że to forum publiczne, dlatego niezbędne dane moge podać na PW.
Cześć @Piotr_Zaw
gorąco polecam kontakt z BOK poprzez naszą apkę. W zasadzie już w samej apce na ekranie Usługi mógłbyś samodzielnie aktywować/dezaktywować odpowiednie usługi.
Pisząc o zablokowanym dostępie, masz na myśli portal «Mój Orange»?
Kontakt na czacie
nie wymaga logowania do «Mój Orange». W formularzu trzeba tylko podać nr swojej usługi i rodzaj sprawy. Warto także sprawdzić działanie strony na innej przeglądarce.
Jeśli chodzi o PW - to, proszę, zapoznaj się z tym tematem, a dokładnie z tekstem pod pytaniem: To może wyślę numer „na priv”? .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o włączenie usług
Niestety tu nikt Ci nie pomoże, bo jest to otwarte forum.
Skontaktuj się z BOK, najszybciej przez czat http://orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o włączenie usług
Niestety mam zablokowany dostęp i spore problemy z przegladarką - ciągle pojawia mi sie bład po przejsciu dalej (ładuje się i zawiesza i nic nie mogę zrobić).
Czy mogę prosić o odpowiedź od moderatora lub wiadomość prywatną? Rozumiem, że to forum publiczne, dlatego niezbędne dane moge podać na PW.
Bardzo prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Piotr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Piotr_Zaw napisał:
Niestety mam zablokowany dostęp i spore problemy z przegladarką - ciągle pojawia mi sie bład po przejsciu dalej (ładuje się i zawiesza i nic nie mogę zrobić).
Czy mogę prosić o odpowiedź od moderatora lub wiadomość prywatną? Rozumiem, że to forum publiczne, dlatego niezbędne dane moge podać na PW.
Cześć @Piotr_Zaw
gorąco polecam kontakt z BOK poprzez naszą apkę. W zasadzie już w samej apce na ekranie Usługi mógłbyś samodzielnie aktywować/dezaktywować odpowiednie usługi.
Pisząc o zablokowanym dostępie, masz na myśli portal «Mój Orange»?
Kontakt na czacie
nie wymaga logowania do «Mój Orange». W formularzu trzeba tylko podać nr swojej usługi i rodzaj sprawy. Warto także sprawdzić działanie strony na innej przeglądarce.
Jeśli chodzi o PW - to, proszę, zapoznaj się z tym tematem, a dokładnie z tekstem pod pytaniem: To może wyślę numer „na priv”? .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o włączenie usług
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o włączenie usług
@Piotr_Zaw
czy któraś z przedstawionych tu porad okazała się (w jakimś stopniu) pomocna? . Rozważ czy nie warto byłoby jej oznaczyć przez │Opcje posta → Zaakceptuj jako rozwiązanie│. Dzięki temu innym łatwiej będzie na nią trafić
.