Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Prośba o włączenie usług

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 7
  • 0
  • 0

Prośba o włączenie usług

Witam! Emotikon: Język
Czy mógłbym prosić o uruchomienie nielimitowanego LTE internetu (do 5MB/s) w kraju oraz paczki internetu za granicą 500MB (na tydzień w Europie) i wyłączenie poczty głosowej na moim abonamencie? Szczęśliwy kot

 

Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Piotr

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2314
  • 3654
  • 119

Prośba o włączenie usług


Piotr_Zaw napisał:

Niestety mam zablokowany dostęp i spore problemy z przegladarką - ciągle pojawia mi sie bład po przejsciu dalej (ładuje się i zawiesza i nic nie mogę zrobić).
Czy mogę prosić o odpowiedź od moderatora lub wiadomość prywatną? Rozumiem, że to forum publiczne, dlatego niezbędne dane moge podać na PW.


Cześć @Piotr_Zaw

gorąco polecam kontakt z BOK poprzez naszą apkę. W zasadzie już w samej apce na ekranie Usługi mógłbyś samodzielnie aktywować/dezaktywować odpowiednie usługi.


Pisząc o zablokowanym dostępie, masz na myśli portal «Mój Orange»?
Kontakt na czacie
13.07.JPG

 

 

 

 

 

 

nie wymaga logowania do «Mój Orange». W formularzu trzeba tylko podać nr swojej usługi i rodzaj sprawy. Warto także sprawdzić działanie strony na innej przeglądarce.

Jeśli chodzi o PW - to, proszę, zapoznaj się z tym tematem, a dokładnie z tekstem pod pytaniem: To może wyślę numer „na priv”? Emotikon: Szczęśliwy.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28088
  • 19314
  • 1237

Prośba o włączenie usług

Niestety tu nikt Ci nie pomoże, bo jest to otwarte forum.

Skontaktuj się z BOK, najszybciej przez czat http://orange.pl/kontakt

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 7
  • 0
  • 0

Prośba o włączenie usług

Niestety mam zablokowany dostęp i spore problemy z przegladarką - ciągle pojawia mi sie bład po przejsciu dalej (ładuje się i zawiesza i nic nie mogę zrobić).
Czy mogę prosić o odpowiedź od moderatora lub wiadomość prywatną? Rozumiem, że to forum publiczne, dlatego niezbędne dane moge podać na PW.
Bardzo prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam

 

Piotr

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2314
  • 3654
  • 119

Prośba o włączenie usług


Piotr_Zaw napisał:

Niestety mam zablokowany dostęp i spore problemy z przegladarką - ciągle pojawia mi sie bład po przejsciu dalej (ładuje się i zawiesza i nic nie mogę zrobić).
Czy mogę prosić o odpowiedź od moderatora lub wiadomość prywatną? Rozumiem, że to forum publiczne, dlatego niezbędne dane moge podać na PW.


Cześć @Piotr_Zaw

gorąco polecam kontakt z BOK poprzez naszą apkę. W zasadzie już w samej apce na ekranie Usługi mógłbyś samodzielnie aktywować/dezaktywować odpowiednie usługi.


Pisząc o zablokowanym dostępie, masz na myśli portal «Mój Orange»?
Kontakt na czacie
13.07.JPG

 

 

 

 

 

 

nie wymaga logowania do «Mój Orange». W formularzu trzeba tylko podać nr swojej usługi i rodzaj sprawy. Warto także sprawdzić działanie strony na innej przeglądarce.

Jeśli chodzi o PW - to, proszę, zapoznaj się z tym tematem, a dokładnie z tekstem pod pytaniem: To może wyślę numer „na priv”? Emotikon: Szczęśliwy.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28088
  • 19314
  • 1237

Prośba o włączenie usług

W ostateczności zadzwoń z numeru dowolnej sieci na 510100100.

Zespół Nasz Orange
  • 2314
  • 3654
  • 119

Prośba o włączenie usług

@Piotr_Zaw
czy któraś z przedstawionych tu porad okazała się (w jakimś stopniu) pomocna? Szczęśliwy robot. Rozważ czy nie warto byłoby jej oznaczyć przez │Opcje postaZaakceptuj jako rozwiązanie│. Dzięki temu innym łatwiej będzie na nią trafić Bardzo szczęśliwy kot.