Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomocy


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32721
  • 38442
  • 1384

Pomocy

A przepraszam że dopytam o jaki element w komórce chodzi? O jaką usługę?

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2101
  • 5890
  • 196

Pomocy

A co miałaś w telefonie komórkowym czego nie było w Love ?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 14
  • 0

Pomocy

Od kilku lat mam , a raczej miałam 100 minut miedzynarodowych i o nie konkretnie się dopytywałam.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2101
  • 5890
  • 196

Pomocy

No tak tego tam nie ma.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32721
  • 38442
  • 1384

Pomocy

To niestety dla mnie to nierealne bo w Love nie ma tego. Orange też niechętnie przywraca stare oferty choć wyjątkowo się udaje. Jak masz nie uznaną reklamację, to już chyba siłować wewnątrz Orange nie ma sensu. Lepiej pisać do UKE lub rzecznika konsumentów itp. Ale co wyjdzie to nie wiem.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2101
  • 5890
  • 196

Pomocy

A do jakiego kraju dzwonisz ?
Bo w Love ze stacjonarnego który jest w pakiecie, masz nielimitowane na stacjonarne w UE oraz stacjonarne i komórkowe w USA i Kanadzie.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 14
  • 0

Pomocy

Jak dzwoniłam po nieuznanej reklamacji , to jeden z konsultantów próbował mi wmówić , że do UE mogę dzwonić na tel. stacjonarne i komórkowe ze stacjonarnego , a tak na marginesie telefon stacjonarny nie działa u mnie już 2 lata , na początku zgłaszałam , naprawiali na tydzień , dwa i nadal nie działa.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2101
  • 5890
  • 196

Pomocy

Musisz podłączyć telefon do modemu żeby zadziałał stacjonarny. Jednak darmowe są tylko stacjonarne w UE jak i w kraju. Rozważ może możliwość korzystania do dzwonienia aplikacji WhatsApp itp. aplikacji.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 14
  • 0

Pomocy

Dziękuję , korzystam z tych aplikacji , rzadko korzystałam z tych minut międzynarodowych , bo ile to jest 100 minut 🙂 , ale gdybym usłyszała , że nie mogę już ich mieć , nie zgodziłabym się na nową umowę.

Anonim

Nie dotyczy

Pomocy

@ewa67, nie jesteś osamotniona w problemie migracji usług do Orange Love. Moja godzinna rozmowa telefoniczna, zainicjowana przez konsultanta "od spraw proponowania korzystnych ofert", skończyła się "inicjowaniem" już przeze mnie "korygowania" tego, co zostało naobiecywane i potwierdzone w trakcie rozmowy. Jedynym ratunkiem jest 14-sto dniowy okres rezygnacji, albo "kopanie się z koniem". Realiów się nie przeskoczy. Ale życzę Ci jak najlepiej w tej nierównej batalii.