- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Polityka uczciwego korzystania z roamingu.
@Kamyk2703 https://www.orange.pl/view/roaming pod tym odnośnikiem znajdziesz wszystkie szczegóły. Jak rozmowa była na odległość, to mogłeś od niej odstąpić (dotyczy tylko umowy na osobę indywidualną), jeżeli nie spełniała twoich oczekiwań. Pamiętaj natomiast, że rozmowy nie możesz udostąpniać, jeżeli podczas rozmowy Doradca nie dał na to zgody.
Możesz również złożyć reklamację. Jednakże jeżeli w Twoim planie nie ma minut w roamingu, to zgodnie z regulaminem wszystko będzie działać i nikt ich tam nie doda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Polityka uczciwego korzystania z roamingu.
Na tym numerze wcześniej były minuty po zmianach miało być bez limitu a nie jest pani w rozmowie kilku krotnie powtarza że dla tego numeru za granicą nie ma limitu minut i przez okres trwania umowy nie zostanie nic naliczone z tego tytułu.
Więc czemu mam płacić skoro to był jedyny powód zmiany starej umowy!
Jeśli będą naliczane minuty sprawa wraz z nagraniem trafi w odpowiednie ręce bo nie pozwole żeby ktoś bezkarnie mnie oszukiwał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Polityka uczciwego korzystania z roamingu.
Na forum bez tej rozmowu nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to co napisałeś. W linku który podałem wyżej są podane regulaminy i co to jest Polityka Uczciwego Korzystania, oraz kiedy są naliczane opłaty. Po tym co opisałeś obecnie są Ci naliczane opłaty. Dlatego warto sprawdzić nazwę planu, po czym zobaczyć w cennik na podanej stronie: http://orange.pl/roaming
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Polityka uczciwego korzystania z roamingu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Polityka uczciwego korzystania z roamingu.
A jeśli orange nie będzie chciało anulować umowy to rozdmucham sprawe o naciąganiu klientów !!!
Na początku jest zawsze info pani/pan mówi że rozmowa jest nagrywana wiec klient sobie myśli spoko wrazie W wszystko jest ale gdy wychodzi coś nie tak wtedy w Orange mówią że rozmowy są nagrywane LOSOWO! I akurat Pana rozmowy nie nagrało sorry nie masz jak udowodnić , teraz będzie inaczej cała rozmowa a było ich trzy jest nagrana!
Wychodzi na to że pani kłamała jak z nut a prawdziwa była tylko kwota i telefony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Polityka uczciwego korzystania z roamingu.
na odstąpienie. Owszem można się powołać na zapisy kodeksu cywilnego co do wprowadzania w błąd. Tak naprawdę ciężko ocenić jak przebiegała rozmowa. Sprzedawcy w każdej firmie mówią językiem korzyści ale nie powinni wprowadzać w błąd. Określenie które jest używane można różnie interpretować "nic się nie zmieni". Zasady FUP są takie same. Tylko stara taryfa dawała coś więcej poza FUP. Tu naprawdę trzeba dobrze sformułować reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Polityka uczciwego korzystania z roamingu.
Umowa weszła w życie 13stego maja a 3 czerwca otrzymałem sms o znanej treści . Zobaczymy jak Orange do tego podejdzie bo to jawne wprowadzanie w błąd(bez limitu przez cały okres to bez limitu a nie przez 3 tyg.) Rozmowa z konsultanką ciągle idzie w tym kierunku odnośnie rozmów z norwegi do Pl i zapewnia kilku krotnie że tak będzie jak mówi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Polityka uczciwego korzystania z roamingu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Polityka uczciwego korzystania z roamingu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś