24-09-2017
15:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-09-2017
15:10
Orange wprowadza ludzi w bład
@RomanBuk, są dane pakietu podstawowego...tak jak napisał @Piotrekk85, dodatkowy internet jest w aneksie i będzie rozliczany w pierwszej kolejności, a następnie pakiet. W appce masz ujęte tylko podstawowe dane...wszystkie dodatki mogą być jeszcze nie widoczne....
24-09-2017
15:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-09-2017
15:19
Orange wprowadza ludzi w bład
10GB w tej ofercie dodawane jest na zasadzie 5+5. Drugie 5 uruchamiane jest po skończeniu pierwszego z automatu.
Po ostatnich zmianach nie wiem czy na mój Orange tak to powinno wyglądać czy inaczej.
Na pewno do wyjaśnienia zostaje kwestia, że kontaktowałeś się z BOK i powiedziano Ci że masz tylko 5GB. Może jest jakiś błąd wymagający naprawy albo ktoś nie wiedział o mechanizmie 5+5.
Po ostatnich zmianach nie wiem czy na mój Orange tak to powinno wyglądać czy inaczej.
Na pewno do wyjaśnienia zostaje kwestia, że kontaktowałeś się z BOK i powiedziano Ci że masz tylko 5GB. Może jest jakiś błąd wymagający naprawy albo ktoś nie wiedział o mechanizmie 5+5.
24-09-2017
15:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-09-2017
15:50
Orange wprowadza ludzi w bład
dodatkowy internet jest w aneksie i będzie rozliczany w pierwszej kolejności, a następnie pakiet." W takim razie dlaczego "ciągnie mi dane z tego pierwszego? Dobra. Poczekam na odpowiedź BOKu i sie odezwę. Na razie dzięki za pomoc!
24-09-2017
16:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-09-2017
16:22
Orange wprowadza ludzi w bład
Nie upieram się że jest tak jak napisałem. W tym wypadku nie wiem w jakiej kolejności są rozliczane pakiety. Być może kolejność jest taka jaką podał @Piotrekk85...Czekamy na info o reklamacji...Powodzenia...
26-09-2017
17:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-09-2017
17:04
Orange wprowadza ludzi w bład
Odpowiedzi jeszcze nie uzyskałem, lecz wchodząc na apkę, odziwo pojawiło sie 9,5 GB. Teraz czekam na sensowne wyjaśnienie od BOK
26-09-2017
17:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-09-2017
17:40
Orange wprowadza ludzi w bład
Pakiety promocyjne mogą być uruchamiane po pewnym czasie. Myślisz że to zasługa BOK? Możliwe...super że coś się ruszyło w temacie 😉
26-09-2017
17:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-09-2017
17:57
Orange wprowadza ludzi w bład
Myślę, że tak bo dzwonili z Orange. Niestety nie zdążyłem odebrać 🙂
26-09-2017
17:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-09-2017
17:59
Orange wprowadza ludzi w bład
A na mój Orange jak sprawdzasz statusy zgłoszeń nie masz więcej informacji?
26-09-2017
18:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-09-2017
18:00
Orange wprowadza ludzi w bład
Jestem ciekaw wytłumaczenia...daj znać jak się do Ciebie dodzwonią 🙂
26-09-2017
18:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-09-2017
18:17
Orange wprowadza ludzi w bład
Jest faktycznie! Status reklamacji: "zamknięte" 🙂