- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty
W moim przypadku na drugą reklamację nie dostałam żadnej odpowiedzi (!!!) Złożyłam trzecią reklamację... (na piśmie, zostawiając sobie wszelkie kopie, żeby ew. przekazać temat do UOKiK). I o, cudo... zwrócili mi pieniądze za pobraną wcześniej niesłusznie opłatę. Odpowiedzi na razie nadal żadnej nie dostałam. Zwrot widzę jedynie w rozliczeniach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty
Ale jak udostępnić dane klienta i dać możliwość ukradzenia pieniędzy bo inaczej tego nazwać nie można wyraża zgodę..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty
Ja na trzecią odpowiedź czekałem też dość długo.. Po blokowałem dostęp do serwisów płatnych z grami i jeżeli sytuacja się powtórzy nie będę się bawił tylko sprawę kieruję do sądu i rozwiązuję umowę za winą sieci gdyż zapewniano mnie, że więcej taka sytuacja nie nastąpi.. pozostaje tylko wierzyć na słowo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty
Ja tez napisałam do nich już dwa razy zero odzewu czekam drugi tydzień! Z infolinii już 3 tydzień.
Pan w Orange mówił,ze odpisują i zwrócą pieniądze to jest żart i złodziejstwo!!! Może jakiś zbiorowy pozew?!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty
Szkoda ze na infolinii nie mówią po polsku a jak proszę by poprosili kogoś, kto mówi po Polsku mówią ze oddzwonia czekam 3 tygodnie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty
Dostałam odpowiedź od Orange. Informują, że pozytywnie rozpatrzyli zgłoszenie, wystawili korektę i anulowali opłatę. Przepraszają, jeżeli obsługa zgłoszenia odbiegała od przyjętych standardów i wzbudziła zastrzeżenia.
Cóż, cieszę się, że moja sprawa zakończyła się pozytywnie, aczkolwiek reakcja Orange nastąpiła dopiero po trzecim zgłoszeniu + ile nerwów mnie to kosztowało... 😞
Dostałam też mailową odpowiedź od "dostawcy usługi elektronicznej". Odpowiedź cytuję niżej. Na przyszłość nie wiem, jak można zabezpieczyć swoje koszty/ opłaty za tel. Oczywiście zablokowałam wszystko, co mogłam, ale czy to jest właściwe wyjście... Niby Orange "oferuje" mi tyle możliwości, a muszę wszystko blokować, jeżeli nie chcę pójść z torbami... ech.
Usługa, oferowana przez usługodawcy MegaCloud Ltd, jest aktywowana poprzez komórkową sieć internetową – na stronie usługodawcy. Użytkownik wybiera wymagany serwis z katalogu usługodawcy i jest po kliknięciu przycisku „Download” przekierowany na stronę płatności operatora sieci. Zanim użytkownik może potwierdzić zakup poprzez kliknięcie na przycisk „I order and pay”, musi zaakceptować warunki umowy porzez odhaczenie odpowiedzialnego pola wyboru. Użytkownik otrzymuje drugą darmową wiadomość, która zawiera link do warunków umowy, łącznie z informacją do możliwości wymówienia. Po skutecznym potwierdzeniu zakupu użytkownik otrzymuje darmowy potwierdzający SMS, w którym jest streszczone nazwa serwisu, cena, okres rozliczeniowy i możliwość wymówienia, jako link do do warunków umowy. Użytkownik orzymuje drugą darmową wiadomość potwierdzającą, w której jest komunikowane przedłużenie usługi, jako możliwość wymówienia. Tą darmową wiadomość użytkownik orzymuje każdorazowo ponownie podczas rozliczenia. Następnie użytkownik jest kierowany z powrotem na stronę usługodawcy, na której serwis może być konsumowany.
Po wyjaśnieniu sprawy z właściwym usługodawcą możemy potwierdzić MegaCloud Ltd., że kwota w wysokości PLN X zostanie zwrócona z powodu niekorzystania z serwisu.
MPSC – Mobile Payments Service Center specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze zapytań klientów dotyczących płatności mobilnych. Oczywiście Państwa dane podlegają ochronie prywatności i nie będą przekazywane osobom trzecim, a zostaną użyte wyłącznie do dokonania zwrotu wspomnianej kwoty.
Aby móc przelać kwotę, prosimy o podanie następujących danych:
- Właściciel konta
- Adres właściciela konta
- Nazwa banku
- IBAN
- BIC
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange włącza samoistnie usługi i nalicza wysokie opłaty
Witam, monikap JA właśnie mam taki problem od wczoraj, zglosilam reklamację i zobaczymy, jeżeli mogłabyś podpowiedzieć na jaki adres wysłałaś pismo,bo ja też nie zamierzam odpuścić mi też zaliczyli ponad 60zl bezpodstawnie, dzięki z góry