- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange dla firm - pozew
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange dla firm - pozew
@Janhalb- niestety, ale wydaje się, że wpisy innych użytkowników o tym, że @Maxwell345 nie płacił faktur na czas znajdują potwierdzenie w jego własnym wpisie m.in. w słowach :
"(...) Do tej pory, w przypadku zaległości w opłatach byłem informowany, że w ciągu 3 dni nastąpi ograniczenie dostępu do usług (...)"
Ponadto początek wpisu rozpoczyna on od : "(...) Sprawa wygląda tak, że miałem zaległe faktury. (...)" czyli miał nie jedną ale pare nieopłaconych faktur.
Nie znamy też pozostałych szczegółów, a z mojego doświadczenia hmm prawnego wynika też, że strony mają tendencję do przedstawiania okoliczności zazwyczaj w sposób wysoce subiektywizowany stąd też bez poznania faktów ciężko o w miarę obiektywny osąd czy opinię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange dla firm - pozew
@Morciaknapisał(-a)@Janhalb- niestety, ale wydaje się, że wpisy innych użytkowników o tym, że @Maxwell345 nie płacił faktur na czas znajdują potwierdzenie w jego własnym wpisie (...)" czyli miał nie jedną ale pare nieopłaconych faktur.
Tak, to możliwe (choć "parę faktur" w przypadku firmy nie musi oznaczać dłuższego czasu niepłacenia, ale np. faktury z jednego miesiąca na kilka usług).
To jednak nie zmienia faktu, że - jak napisałem - sytuacja jest dziwna: 20.7 informacja, że wszystkie należności są zapłacone i nawet jest nadpłata, 10 dni poźniej - nie wiadomo skąd jest 40 zł niedopłaty i bez ostrzeżenia ani przypomnienia o zapłacie zostają odłączone usługi.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »