- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard dla Warszawy problemy
@Piotrekk85napisał(-a)
Niestety z poziomu serwisu www nie widać wszystkich rabatów/korekt itp. Musisz pobrać pdf z fakturą lub zaczekać na jej wystawienie. Rabaty podpinane są ręcznie do rachunku.
Od 3-ch miesięcy mam co innego na www a co innego na fakturze, czyli ręczne korekty rabatowe. Swoją drogą to jest zadziwiające, jak w tak dużej firmie z milionami klientów można stosować takie metody?!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard dla Warszawy problemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard dla Warszawy problemy
Czyli łatwiej jest fakturę ręcznie skorygować/wprowadzić, niż zrobić to z automatu?
Miałem takie różnice w cenach między MO, www a fakturą przez cały czas trwania umowy w OL. Na szczęście faktury zawsze były prawidłowo naliczone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard dla Warszawy problemy
Nie, biling manualny polega na dawaniu bonifikat do przyszłych rachunków, a nie korygowaniu już wystawionych faktur.
Korekta jest z perspektywy operatorów "złem wcielonym". Liczbę korekt do wszystkich faktur trzeba raportować do UKE. Poza tym wystąpienie o zwrot VAT bywa coraz trudniejsze. Nie wiem czy Orange już stosuje split payment.
Minusem jest to, że nowa wersja serwisu mój Orange nie wyświetla bonifikat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard dla Warszawy problemy
@bluesmanniak Oni robia korektę cały czas sami? Czy musisz do nich dzwonic aby sie przypomnieć za każdym razem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard dla Warszawy problemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard dla Warszawy problemy
Panowie - czy jeżeli rozmowy są nagrywane - jeżeli nie zrezygnuję a pojawią sie problemy są szanse na reklamacje z użyciem treści nagranych rozmów?
Dzwoniłem chyba z 10 razy i w każdej rozmowie mam potwierdzenie od konsultanta, że nawet gdy konto www pokazuje Orange Love Standard a ja mam wersję Warszawa (teoretycznie) to i tak będę miał na fakturze rabat z Warszawy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard dla Warszawy problemy
Jedyne wątpliwości mam co do tego czy w końcu masz zawartą umowę w tej promocji czy nie, serwisem www bym się nie przejmował.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard dla Warszawy problemy
Po reklamacji teoretycznie mam w promocji, na papierze jest umowa standard.
W tego co mi tłumaczyli nie mogą zrobić korekty umowy i przesłać mi poprawionej ponieważ została wprowadzona do systemu. Reklamacja i zlecenie naprawcze teoretycznie powinno rozwiazac sprawę (tak twierdzą - kilka rozmow również z nimi to potwierdziło).
Co do umowy - Orange twierdzi, że mam podpisaną, ja 3 razy odrzuciłem podpisanie umowy:
1. Monter przyjechał z instalacją, zgodziłem się na instalację i podpisałem protokół odbioru (wtedy zrobiono zlecenie naprawcze i miała przyjść poprawiona umowa
2. Przyjechał kurier z umową która była niezmieniona
3. Ponowny przyjazd kuriera z kolejną niepoprawioną umową
W obu przypadkach nie przyjałem umowy - a Orange uważa, że i tak mam umowę 🙂 której nie podpisałem
Więc mam serwis który działa od momentu podpisania protokolu odbioru (nadal brak podpisu na umowie)
Taka komedia i co Ty na to?
Co byś radził zrobić? Oddać - ale wtedy co z numerem komórkowym? A zostało mi 2 dni do decyzji - za długo nie mam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś