Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Love Standard dla Warszawy problemy


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Orange Love Standard dla Warszawy problemy


@Piotrekk85napisał(-a)
Niestety z poziomu serwisu www nie widać wszystkich rabatów/korekt itp. Musisz pobrać pdf z fakturą lub zaczekać na jej wystawienie. Rabaty podpinane są ręcznie do rachunku.


Od 3-ch miesięcy mam co innego na www a co innego na fakturze, czyli ręczne korekty rabatowe. Swoją drogą to jest zadziwiające, jak w tak dużej firmie z milionami klientów można stosować takie metody?!


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32711
  • 38390
  • 1384

Orange Love Standard dla Warszawy problemy

To się mądrze nazywa billing manualny.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19434
  • 56198
  • 764

Orange Love Standard dla Warszawy problemy

Czyli łatwiej jest fakturę ręcznie skorygować/wprowadzić, niż zrobić to z automatu?

Miałem takie różnice w cenach między MO, www a fakturą przez cały czas trwania umowy w OL. Na szczęście faktury zawsze były prawidłowo naliczone. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32711
  • 38390
  • 1384

Orange Love Standard dla Warszawy problemy

Nie, biling manualny polega na dawaniu bonifikat do przyszłych rachunków, a nie korygowaniu już wystawionych faktur.

Korekta jest z perspektywy operatorów "złem wcielonym". Liczbę korekt do wszystkich faktur trzeba raportować do UKE. Poza tym wystąpienie o zwrot VAT bywa coraz trudniejsze. Nie wiem czy Orange już stosuje split payment.

Minusem jest to, że nowa wersja serwisu mój Orange nie wyświetla bonifikat.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 0
  • 0

Orange Love Standard dla Warszawy problemy

@bluesmanniak  Oni robia korektę cały czas sami? Czy musisz do nich dzwonic aby sie przypomnieć za każdym razem?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32711
  • 38390
  • 1384

Orange Love Standard dla Warszawy problemy

"Prawie-automat" 🙂

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 0
  • 0

Orange Love Standard dla Warszawy problemy

Panowie - czy jeżeli rozmowy są nagrywane - jeżeli nie zrezygnuję a pojawią sie problemy są szanse na reklamacje z użyciem treści nagranych rozmów?

Dzwoniłem chyba z 10 razy i w każdej rozmowie mam potwierdzenie od konsultanta, że nawet gdy konto www pokazuje Orange Love Standard a ja mam wersję Warszawa (teoretycznie)  to i tak będę miał na fakturze rabat z Warszawy


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32711
  • 38390
  • 1384

Orange Love Standard dla Warszawy problemy

Ta informacja jest prawdziwa. Jak podasz datę i godzinę rozmowy oraz numer z którego dzwoniłeś na infolinię, to odszukanie rozmowy jest łatwe. Jeśli w potencjalnej reklamacji napiszesz coś w stylu - dzwoniłem na początku września bez konkretów - to odszukanie rozmowy bywa trudne, ilość rozmów z contact center Orange w dniach roboczych to kilka tysięcy. Więc technicznie może być to trudne.

Jedyne wątpliwości mam co do tego czy w końcu masz zawartą umowę w tej promocji czy nie, serwisem www bym się nie przejmował.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 0
  • 0

Orange Love Standard dla Warszawy problemy

@Piotrekk85 

Po reklamacji teoretycznie mam w promocji, na papierze jest umowa standard.

W tego co mi tłumaczyli nie mogą zrobić korekty umowy i przesłać mi poprawionej ponieważ została wprowadzona do systemu. Reklamacja i zlecenie naprawcze teoretycznie powinno rozwiazac sprawę (tak twierdzą - kilka rozmow również z nimi to potwierdziło).

 

Co do umowy - Orange twierdzi, że mam podpisaną, ja 3 razy odrzuciłem podpisanie umowy:

1. Monter przyjechał z instalacją, zgodziłem się na instalację i podpisałem protokół odbioru (wtedy zrobiono zlecenie naprawcze i miała przyjść poprawiona umowa

2. Przyjechał kurier z  umową która była niezmieniona

3. Ponowny przyjazd kuriera z kolejną niepoprawioną umową 

 

W obu przypadkach nie przyjałem umowy - a Orange uważa, że i tak mam umowę 🙂 której nie podpisałem

Więc mam serwis który działa od momentu podpisania protokolu odbioru (nadal brak podpisu na umowie)

 

Taka komedia i co Ty na to?

Co byś radził zrobić? Oddać - ale wtedy co z numerem komórkowym? A zostało mi 2 dni do decyzji - za długo nie mam


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32711
  • 38390
  • 1384

Orange Love Standard dla Warszawy problemy

A co dostałeś w odpowiedzi pisemnej na reklamację?