Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Love Standard dla Warszawy problemy


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 0
  • 0

Orange Love Standard dla Warszawy problemy

Witam Ekipę 🙂

Jestem nowy w Orange i mam spore wątpliwości czy moje konto ma prawidłową ofertę czy też nie.

Teoretycznie powinienem mieć ofertę Orange Love Standard dla Warszawy za 89.99 zł po zniżkach, umowa została uruchomiona na Orange Love Standard za 109.99 po rabatach.

 

Oczywiście 2 umowy odrzuciłęm (za każdym razem miała przyjśc umowa poprawiona), Orange twierdzi, że umowę podpisałem (jedyną dokumentem który podpisałem jest protokół odbioru). W momencie gdy był instalator, przekazał mi informację, że wystarczy to podpisać jako odebranie sprzętu i oni załatwią resztę.

Powstało zgłoszenie naprawcze, w którym umowa powinna zostać poprawiona, niby mam sms, że zostało to poprawione - nadal nie podpisałem właściwej umowy (kurier ma przyjechać ponownie).

 

Prawde mówiąc - nie pytam czy umowa jest aktywna czy też nie, chcę uzyskać informację - najlepiej od użytkowników Orange z promocja dla Warszawy - czy po zalogowaniu na własne konto widzicie usługę:

Orange Love czy też Orange Love dla Warszawy i czy też macie właściwą kwotę na abonamencie?

U mnie widnieje 120 zł - po zniżkach 10.02 więc wychodzi 109.98, dodatkowo mam naliczona opłatę aktywacyjną.

 

W BOK - dostaję informację, że tak zostanie ale będę miał korekty faktury, dla mnie to dziwnie wygląda i tak nie powinno być i jakoś w to nie wierzę niestety.

 

Dziękuję za sugestie

orange love issue.JPG

 

 

28 ODPOW. 28

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 18194
  • 51960
  • 699

Orange Love Standard dla Warszawy problemy

Jaką opłatę masz na fakturze?

U mnie też było tak ze zniżkami. Na Mój Orange była stawka standardowa, na fakturze pomniejszona o przyznany rabat. I tylko tak było w ofercie Orange Love.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956