- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
1) moment kiedy się pojawił i kiedy rozwija
2) nie wiele wpisów osób z Orange wypowiadających się w temacie, czy przekazujących argumentację czemu BOK jest płatny a czemu nie
3) brak jasnej komunikacji co do zasad taryfikacji połączeń (czemu jeden numer kosztuje x, czemu inny y, przeciętna osoba nie zagląda do cennika)
4) niektóre osoby narzekają na przełączanie między doradcami - to znaczy że albo kiepski jest IVR albo kiepskie tzw. "zarządzanie ruchem"; zwykle jakaś firma sprzedałaby jakieś "lanie wody" typu podnosimy jakość obsługi (bla bla bla), czy "konkret" w stylu podpytała na jaki ktoś numer dzwonił, jak się identyfikował na IVR, jakie opcje wybrał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
Jak rozumiem podzielasz pogląd,że ten ruch Orange nie był do końca przemyślany, poza aspektem finansowym.
Edit: Firma Orange słowami swojego Prezesa chwali się ilością podłączonych abonentów do sieci światłowodowej. Nawet instruuje nas, jak wygląda podłączenie domów jednorodzinnych. Pozytywna zmiana. Oby robiono to szybciej. Jednocześnie wprowadza opłaty za kontakt z BOK, tkwi przy nich, nie zważając na negatywne reakcje klientów. W ten sposób można pogrzebać cały efekt akcji światłowodowej. Dla klienta, ja tak uważam, poza oferta ważny jest sposób i jakość obsługi klienta. Nigdy, nawet za czasów TP SA jakość obsługi nie była za wysoka, teraz też si e nic nie zmieniło poza kanałami łączności i opłatą. A do salonu mnie nie wysyłaj, bo tam nic nie załatwię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
a powiedz mi jak ktos ma nie narzekac na przelaczanie skoro chcesz sie dodzwonic np na techniczcna a wrzucaja Cie na fv???
oplaty za bok beda bo to dodatkowa kasa a ze trzeba modernizowac siec wiec i $$ potrzebne z kazdej strony.
w ramach oszczednosci wprowadzili teraz np pilota polegajacego na tym ze klient sam sie migruje z adsl na vdsl. tu juz montera nie zobaczysz a jezeli masz problem to masz dryndac na bok badz wejsc na orange.pl albo tu na NO 😉
wg mnie dobry ruch z jednej strony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
Jak dla mnie Orange powinno zainwestować sensowniej kasę w rozwój narzędzi cyfrowych (ale tak realnie na tu i teraz a nie za rok za dwa). NMO to porażka jeśli chodzi o "ilość dostępnych informacji"* (o wiele mniej niż w starych Mój Orange, a kto pamięta Orange Online to wie ile tam było info). Likwidacja formularza w ecare. Więc wszystko przerzucane jest na kontakt z żywą osobą.
*nie chodzi mi o dostępność informacji, ergonomię interfejsu, a jedynie tzw.miary ilości informacji zgodnie z teorią np. Hartleya.
@s_a_t_a_n:i masz rację że podłączanie bzdurnych skilli nie powinno mieć miejsca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
@Romuald_Hessnapisał(-a)naliczają już sobie 1 zł prowizji za płatność online.
Każda sieć nalicza. Rób płatności bezpośrednio z serwisu transakcyjnego banku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
Witam.
Jak to zrobić:
"
- połączenie z Biurem Obsługi Klienta za pomocą aplikacji Mój Orange, po zalogowaniu się za pomocą loginu i hasła - połączenie bezpłatne z Polski" ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
@Kamila_wosZarówno z aplikacji czy wybranie ręcznie numeru 510 100 100 jest płatne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
@Piotrekk85to jest dramat . to pokazuje denny poziom usług że aż trzeba wprowadzić opłatę żeby zmniejszyć ilość dzwoniących.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś