Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Opłata za kontakt z BOK

ROZWIĄZANE

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Opłata za kontakt z BOK


@skarandnapisał(-a)

Nie ma bezplatnego połaczenia z konsultantem w Mój Orange.  Było, ale krótko!


Od poniedziałku do soboty zawsze możesz bezpłatnie porozmawiać na czacie z konsultantem i bądź pewny/a, że zostaniesz bardzo miło oraz rzeczowo doinformowany/a w temacie który Cię interesuje i z którym masz problem.

 

https://www.orange.pl/view/kontakt

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 11, Recenzent
  • 18
  • 22
  • 0

Opłata za kontakt z BOK

Ciekawe jak skontaktować się przez czat, gdy nie działa internet?


Poziom 40, Guru *****
  • 30385
  • 23993
  • 1303

Opłata za kontakt z BOK

Jeśli na forum można wejść, to i na czat też. Alternatywnie zostaje infolinia 510100100.

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 2
  • 0

OPŁATY za połaczenie z BOK

Hej, 

Jak to się dzieje, że w abonamencie do obcych firm i numerów połączenia są bezpłatne, a jak dzwonimy do Orange na BOK to od razu nas odzierają ze skóry? 

Do T-Mobile do Plus dzwonimy bez opłaty a dzwonimy do własnej firmy i nas słono liczą za każdą sekundą połączenia. SKANDAL  ! !! 

 

_____________
* Scalono temat ze względu na poruszane zagadnienie  – moderator Kinga


Poziom 40, Guru *****
  • 30385
  • 23993
  • 1303

OPŁATY za połaczenie z BOK

Tak jest w cenniku. Obsługa kosztuje. Jak dzwonisz z innej sieci, to nawet jak Ciebie bezpośrednio to nie kosztuje, ale Orange zarabia na stawce MTR.

 

_____________
* Scalono temat ze względu na poruszane zagadnienie  – moderator Kinga


Poziom 36, Guru *
  • 2355
  • 5528
  • 167

OPŁATY za połaczenie z BOK

@007rr zawsze pozostaje darmowy kontakt przez czat. Oplaty sa i tyle. Chocby z tego powodu warto kontaktowac sie na czacie

 

_____________
* Scalono temat ze względu na poruszane zagadnienie  – moderator Kinga


Poziom 37, Guru **
  • 10128
  • 17011
  • 337

OPŁATY za połaczenie z BOK

@007rr dlatego proponuję do kontaktu z BOK Orange skorzystać z konkurencji lub zakupić starter Orange za 5 PLN. Na koncie masz 5 PLN ważne 30 dni. Koszt połączenia wynosi wtedy 1,5 PLN za połączenie, niezależnie od długości czasu trwania połączenia. Wystarczy na 3 kontakty z BOK.

 

Niektórzy operatorzy wirtualni rzyczą sobie 5 PLN za połączenie z BOK.

 

_____________
* Scalono temat ze względu na poruszane zagadnienie  – moderator Kinga


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

OPŁATY za połaczenie z BOK

Kontakt z BOK to jakaś kpina! Właśnie mam na fakturze naliczone 5 zł za kontakt z BOK i prawdopodobnie będzie to mój koniec z Orange gdy tylko wygaśnie umowa.

 

Pracuję zdalnie w dużej zagranicznej firmie. Próbuję połączyć się na ważną biznesową rozmowę online, ale internet nie działa. Na routerze czerwona lampka "brak połączenia ze światłowodem". Wykonałem szybki telefon do BOK aby poznać przyczynę usterki i dowiedziałem się, że mają jakieś planowane prace serwisowe i skończą się w ciągu 2h.

 

Teraz pytam:

- dlaczego jako klient nie zostałem poinformowany o tych pracach e-mailem lub smsem?

- dlaczego mam płacić 5zł za kontakt z BOK, skoro problem nie leżał po mojej stronie? Naprawdę myślicie, że dzwonię na BOK, żeby porozmawiać z kimś popijając kawkę? Gdybym wiedział, że usterka zniknie za 2h nie musiałbym nigdzie dzwonić!

- czy takie "planowane prace serwisowe" Orange ma wliczone w biznesplan? Jedna taka awaria w dużym wojewódzkim mieście - bez powiadomienia klientów - skutkuje jak rozumiem tysiącami połączeń z BOK.

- jak możecie polecać używanie czatu online lub kupowanie osobnych starterów specjalnie do kontaktów z BOK? Co w przypadku braku internetu? Czy myślicie, że wszyscy używają internetu do gier komputerowych? Płacąc za usługę nie spodziewam się rozsypywania płatków róż pod stopami, jednak wymagałabym minimum serwisu i odpowiedzialności - wasza awaria wasz koszt, to chyba powinno być wliczone w abonament? Gdybym płacił co miesiąc 1zł na fakturze i miałbym darmowy kontakt z BOK w razie problemu, to nie wk**** by mnie to tak, jak pozycja "5zł za kontakt z biurem obsługi klienta".

- ostatnia kwestia: skoro płacę za BOK to chciałbym jednak porozmawiać z konsultantem i zakończyć połączenie TAK SZYBKO jak to możliwe, a nie przedzierać się przez drzewo decyzyjne jakiegoś niedopracowanego automatu. To samo dotyczy relaksacyjnej muzyki i oczekiwania na konsultanta. Mam nadzieję, że opłata jest stała i nie musiałem pokrywać kosztu muzyczki lub automatu, który nie rozumie dyktowanego numeru.

Jestem bardzo niemile zaskoczony Orange.


Poziom 37, Guru **
  • 10128
  • 17011
  • 337

OPŁATY za połaczenie z BOK

@kt3 nie wiem jak jest na infolinii biznesowej, ale w przypadku klienta indywidualnego opłata jest naliczana 29 groszy za minutę połączenia. W ofercie na kartę jest liczone 1,5 zł za całe połączenie niezależnie od czasu trwania. Opłaty są już od dłuższego czasu w Orange.

 

Jeżeli złożysz reklamację, dobrze uzasadnioną i zostanie uwzględniona pozytywnie, to możesz uzyskać zwrot. 

 

Co do informowania o usterkach i przerwach technicznych, to nie spotkałem się, aby Orange informował swoich klientów o takim fakcie. Przerwy techniczne czasami są podawane w apce Mój Orange i dotyczą głównie apki.

 

Przykro, że takie niemiłe doświadczenie masz z Orange.


Poziom 36, Guru *
  • 6004
  • 10359
  • 188

OPŁATY za połaczenie z BOK


@kt3napisał(-a)

Kontakt z BOK to jakaś kpina! Właśnie mam na fakturze naliczone 5 zł za kontakt z BOK i prawdopodobnie będzie to mój koniec z Orange gdy tylko wygaśnie umowa.

 

Pracuję zdalnie w dużej zagranicznej firmie. Próbuję połączyć się na ważną biznesową rozmowę online, ale internet nie działa. Na routerze czerwona lampka "brak połączenia ze światłowodem". Wykonałem szybki telefon do BOK aby poznać przyczynę usterki i dowiedziałem się, że mają jakieś planowane prace serwisowe i skończą się w ciągu 2h.

 

Teraz pytam:

- dlaczego jako klient nie zostałem poinformowany o tych pracach e-mailem lub smsem?

- dlaczego mam płacić 5zł za kontakt z BOK, skoro problem nie leżał po mojej stronie? Naprawdę myślicie, że dzwonię na BOK, żeby porozmawiać z kimś popijając kawkę? Gdybym wiedział, że usterka zniknie za 2h nie musiałbym nigdzie dzwonić!

- czy takie "planowane prace serwisowe" Orange ma wliczone w biznesplan? Jedna taka awaria w dużym wojewódzkim mieście - bez powiadomienia klientów - skutkuje jak rozumiem tysiącami połączeń z BOK.

- jak możecie polecać używanie czatu online lub kupowanie osobnych starterów specjalnie do kontaktów z BOK? Co w przypadku braku internetu? Czy myślicie, że wszyscy używają internetu do gier komputerowych? Płacąc za usługę nie spodziewam się rozsypywania płatków róż pod stopami, jednak wymagałabym minimum serwisu i odpowiedzialności - wasza awaria wasz koszt, to chyba powinno być wliczone w abonament? Gdybym płacił co miesiąc 1zł na fakturze i miałbym darmowy kontakt z BOK w razie problemu, to nie wk**** by mnie to tak, jak pozycja "5zł za kontakt z biurem obsługi klienta".

- ostatnia kwestia: skoro płacę za BOK to chciałbym jednak porozmawiać z konsultantem i zakończyć połączenie TAK SZYBKO jak to możliwe, a nie przedzierać się przez drzewo decyzyjne jakiegoś niedopracowanego automatu. To samo dotyczy relaksacyjnej muzyki i oczekiwania na konsultanta. Mam nadzieję, że opłata jest stała i nie musiałem pokrywać kosztu muzyczki lub automatu, który nie rozumie dyktowanego numeru.

Jestem bardzo niemile zaskoczony Orange.


Bok u wszystkich raczej jest płatny, może wirtualni operatorzy są tu wyjątkiem, ale infolinia tam licho obsadzona, więc dodzwonić się trudno, moim zdaniem dobrze że za połączenia z bok jest opłata, jakby było free to by się człowiek nie dodzwonił, jestem u 4 operatorów klientem i za połączenia z bok płacę, co się da załatwiam poprzez internet czy sim innego operatora z nielimitowanymi rozmowami, Max ciągle się uczy, nie każdemu pasuje, ale odciąża linię od prostych problemów.