- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okres rozliczeniowy
Witam serdecznie.
Szanowny Orange...
Obecnie posiadam u Was 3 umowy, pozwolę sobie je wymienić :
1) uslugi telefoniczne x 3
2) usługi internetowe x 4
3) dostawa prądu .
W sumie to spore koszty...
Temat, z którym pozwoliłam sobie napisać to okres rozliczeniowy dla dwóch pierwszych powyższych pozycji.
W chwili obecnej okres rozliczeniowy zaczyna się 14 dnia miesiąca i kończy 13.
Bardzo zależy mi (od długiego czasu) aby zaczynał się pierwszego dnia miesiąca i kończył ostatniego. Podkreślam jest to dla mnie bardzo ważne.
Konsultanci z BOK nie widzieli i nie widzą takiej możliwości.
Nie ma to nic wspólnego z terminem płatności (bo nie chodzi o jego zmianę), choć zapewne będzie miało wpływ. Chodzi o zmianę okresu rozliczeniowego.
Czy i jak problem może być rozwiązany?
Bardzo proszę o informacje.
Z poważaniem
Agnieszka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okres rozliczeniowy
Spróbuj złożyć pisemną prośbę w salonie. Ale chyba może być z tym problem - chociaż z drugiej strony w dzisiejszych czasach taka zmiana powinna być wykonalna - z jedną z faktur dodatałabyś korektę za okres od 13 do 31 dnia miesiąca i.......nie wiem czemu czasem robi się takie problemy jak jest to do przeskoczenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okres rozliczeniowy
Można by zrezygnować z rabatów i w przypadku usług mobilnych zmiana byłaby możliwa, ale średnio się to opłaca 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okres rozliczeniowy
Tak właśnie myślałem że będzie z tym problem......chociaż uważam że takie zmiany w obecnej cyfryzacji i komputeryzacji systemów powinny być możliwe do wykonania, ale....widocznie się mylę i może za dużo wymagam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okres rozliczeniowy
Taka zmiana jest po prostu przygotowaniem pod wystawieniem jednej faktury za wszystkie usługi (stacjonarne, komórki, prąd etc).
Czemu nie pierwszego?
Bo kiedyś zaczynano (np. w usługach stacjonarnych) z jednym okresem rozliczeniowym. Hen hen trzeba było wysłać i wygenerować faktury jednego dnia. Obecnie na początku miesiąca takich operacji jest dużo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okres rozliczeniowy
Choć umowa o tym nie stanowi uklad jest prosty, Abonent to Zamawiający, Operator to Wykonawca. To co piszecie to w mojej ocenie jakiś głęboki PRL, na wolnym rynku nie ma takich umów, których warunków Wykonawca nie może zmienić na wniosek Zamawiającego tak, aby były dla niego bardziej komfortowe. Z tego co zrozumiałem nie chodzi o uzyskanie jakiś zniżek etc. Chodzi tylko o zmianę terminu raz, bo potem będzie szło z automatu.
Masakra jakaś. Całe szczęscie mam okres rozliczeniowy taki jaki mi pasuje.
Gdyby to mnie chodziło postawilbym sprawę jasno... (Orange) załatwcie ten temat, lub uciekam od was gdy tylko wygasną umowy. Jedna po drugiej.
BTW, czy ze strony operatora ktoś tu zagląda?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okres rozliczeniowy
Wyłącz rabaty i na komórkach nie będzie problemu.