- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
Witam, przez cały okres trwania umowy, w ramach abonamentu nie była aktywna transmisja danych w telefonie, mimo że pakiet internetu mi przysługiwał i w ramach abonamentu za niego płaciłem. Problem próbowałem rozwiązać w kilku salonach Orange oraz na infolinii - bezskutecznie. Po którejś z kolei wizycie w salonie konsultant polecił mi napisanie pisemnej reklamacji, w której oczekiwałem rekompensaty za opłacaną nieaktywną usługę. Już dnia następnego reklamacja została odrzucona. Bez podania przyczyny, bez jakichkolwiek wyjaśnień. W jaki sposób skutecznie mogę się odwołać od tej odrzuconej reklamacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
Odwołanie możesz wnieść tak samo jak reklamację.
Ważne są też okoliczności kiedy blokada została założona. Jeśli było to na Twoją prośbę, to brak jest podstaw do rekompensaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
Cześć,
jak dla mnie reklamacja nie zasadna. Czyli jeśli wcale nie korzystał byś z abonamentu tj. z połączeń, wiadomości oraz transmisji danych to Orange powinno jeszcze dopłacać do abonamentu za Ciebie? Bez urazy ale na zdrowy rozsądek, każdy abonament w każdej sieci ma pewien pakiet danych na konto czy nam się to podoba czy nie. Ale to od nas zależy czy będziemy z niego korzystać. Nie ma szans by dział reklamacyjny rozpatrzył pozytywnie reklamacje. Śmiem nawet twierdzić że w żadnej sieci by Ci się to nie udało.
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
Witam, był to pakiet w ramach abonamentu. Nie wiem czy Pan mnie dobrze zrozumial. Z pakietu nie korzystalem nie dlatego ze nie chciałem, ale dlatego ze opcja transmisji danych była nieaktywna.
Podsumowując: mam abonament z pakietem internetowym za który płacę (w ramach abonamentu), chcę rekompensaty za nieaktywną (z winy orange) usługę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
Witam,
Pakiet transmisji danych był w ramach abonamentu, ale z winy operatora był nieaktywny. Dlatego domagam sie rekompensaty. Nie dlatego ze mialem dostep do pakietu ale z niego nie korzystalem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
Problem był zgłaszany wcześniej, tak jak pisałem w salonach orange oraz na infolinii. Nie była natomiast wystosowana wczesniej pisemna reklamacja. Nie potrafię udowodnić winy operatora, myśle ze nie da sie tego zrobic w tego typu sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś