Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odrzucona reklamacja


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Odrzucona reklamacja

Witam, przez cały okres trwania umowy, w ramach abonamentu nie była aktywna transmisja danych w telefonie, mimo że pakiet internetu mi przysługiwał i w ramach abonamentu za niego płaciłem. Problem próbowałem rozwiązać w kilku salonach Orange oraz na infolinii - bezskutecznie. Po którejś z kolei wizycie w salonie konsultant polecił mi napisanie pisemnej reklamacji, w której oczekiwałem rekompensaty za opłacaną nieaktywną usługę. Już dnia następnego reklamacja została odrzucona. Bez podania przyczyny, bez jakichkolwiek wyjaśnień. W jaki sposób skutecznie mogę się odwołać od tej odrzuconej reklamacji?

9 ODPOW. 9

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odrzucona reklamacja

Reklamacja nie mogła zostać odrzucona bez podania przyczyny. Przy negatywnej odpowiedzi na reklamację musisz dostać pismo na maila lub na tradycyjny adres korespondencyjny pocztą. Tam też musi być pełne uzasadnienie. Radzilbym zaczekać kilka dni, być może ta informacja jeszcze jest "w drodze".

Odwołanie możesz wnieść tak samo jak reklamację.

Ważne są też okoliczności kiedy blokada została założona. Jeśli było to na Twoją prośbę, to brak jest podstaw do rekompensaty.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 6
  • 1

Odrzucona reklamacja

Cześć,

jak dla mnie reklamacja nie zasadna. Czyli jeśli wcale nie korzystał byś z abonamentu tj. z połączeń, wiadomości oraz transmisji danych to Orange powinno jeszcze dopłacać do abonamentu za Ciebie? Bez urazy ale na zdrowy rozsądek, każdy abonament w każdej sieci ma pewien pakiet danych na konto czy nam się to podoba czy nie. Ale to od nas zależy czy będziemy  z niego korzystać. Nie ma szans by dział reklamacyjny rozpatrzył pozytywnie reklamacje. Śmiem nawet twierdzić że w żadnej sieci by Ci się to nie udało.

Pozdrawiam.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odrzucona reklamacja

Każda sprawa jest inna: jeśli był to błąd IT i ktoś zgłaszał to od początku umowy, jest to przesłanka na korzyść klienta. Warto też pamiętać że reklamacja może być wniesiona do 12 miesięcy wstecz więc jeśli umowa była podpisana wcześniej - reklamacja mogła pozostać bez rozpatrzenia z uwagi na "przedawnienie". I tak autor wątku powinien dostać pismo na maila lub pocztą.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

Odrzucona reklamacja

Ale, że jak? Za ten pakiet internetowy płaciłeś dodatkowo ? Czy to był pakiet który jest w ramach abonamentu ? Jak chcesz rekompensaty za pakiet, który jest w ramach abonamentu to wybacz "no comment". Jeśli nie chcesz płacić za rzeczy z których nie korzystasz polecam usługi na kartę, tam jest mnogość ofert i pakietów.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Odrzucona reklamacja

Witam, był to pakiet w ramach abonamentu. Nie wiem czy Pan mnie dobrze zrozumial. Z pakietu nie korzystalem nie dlatego ze nie chciałem, ale dlatego ze opcja transmisji danych była nieaktywna.

Podsumowując: mam abonament z pakietem internetowym za który płacę (w ramach abonamentu), chcę rekompensaty za nieaktywną (z winy orange) usługę. 


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Odrzucona reklamacja

Witam, 

Pakiet transmisji danych był w ramach abonamentu, ale z winy operatora był nieaktywny. Dlatego domagam sie rekompensaty. Nie dlatego ze mialem dostep do pakietu ale z niego nie korzystalem. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odrzucona reklamacja

A potrafisz wykazać winę operatora? Dokonywałeś zgłoszenia wcześniej?

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Odrzucona reklamacja

Problem był zgłaszany wcześniej, tak jak pisałem w salonach orange oraz na infolinii. Nie była natomiast wystosowana wczesniej pisemna reklamacja. Nie potrafię udowodnić winy operatora, myśle ze nie da sie tego zrobic w tego typu sprawie. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odrzucona reklamacja

To właśnie sam napisałeś że masz dowód. Fakt zgłoszeń. Nie wiem czy masz ich numery, ale podaj orientacyjne daty lub poproś na bok by sprawdzili historię Twojego numeru. Podaj wtedy te numery w odwołaniu.