Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odpowiedź od Rzecznika Konsumenta


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Odpowiedź od Rzecznika Konsumenta

Witam. Do dziś nie otrzymałem odpowiedzi na reklamację złożoną 28-12-2017 do Rzecznika Konsumenta.
Proszę o odpowiedź.
3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odpowiedź od Rzecznika Konsumenta

Jeśli reklamację złożyłeś to rzecznika konsumenta, to zapytaj go kiedy przekazał ją do Orange (niektórzy mieli przerwę noworoczną).

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Odpowiedź od Rzecznika Konsumenta

Kogo niby mam zapytać? Reklamacja składana była poprzez formularz orange do rzecznika praw konsumenta orange. Więc czekam na odpowiedź od orange.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odpowiedź od Rzecznika Konsumenta

Rzecznik konsumenta to powiatowy urząd. Na stronie www jest rzecznik klienta Orange. To są dwie różne sprawy. Zgodnie ze stopką zgłoszenie złożone przez stronę www nie jest reklamacją, nie musi być na nie udzielona odpowiedź w 30 dni. Jeśli chcesz dowiedzieć się o statusie zgłoszenia, zaloguj się do mój Orange lub skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt