19-01-2018
00:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-01-2018
00:22
Odpowiedź od Rzecznika Konsumenta
Witam. Do dziś nie otrzymałem odpowiedzi na reklamację złożoną 28-12-2017 do Rzecznika Konsumenta.
Proszę o odpowiedź.
Proszę o odpowiedź.
Etykiety:
3 ODPOW. 3
19-01-2018
04:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-01-2018
04:00
Odpowiedź od Rzecznika Konsumenta
Jeśli reklamację złożyłeś to rzecznika konsumenta, to zapytaj go kiedy przekazał ją do Orange (niektórzy mieli przerwę noworoczną).
19-01-2018
04:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-01-2018
04:17
Odpowiedź od Rzecznika Konsumenta
Kogo niby mam zapytać? Reklamacja składana była poprzez formularz orange do rzecznika praw konsumenta orange. Więc czekam na odpowiedź od orange.
19-01-2018
04:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-01-2018
04:22
Odpowiedź od Rzecznika Konsumenta
Rzecznik konsumenta to powiatowy urząd. Na stronie www jest rzecznik klienta Orange. To są dwie różne sprawy. Zgodnie ze stopką zgłoszenie złożone przez stronę www nie jest reklamacją, nie musi być na nie udzielona odpowiedź w 30 dni. Jeśli chcesz dowiedzieć się o statusie zgłoszenia, zaloguj się do mój Orange lub skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt