Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odmowa przedłużenia umowy


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Odmowa przedłużenia umowy

Witam , za miesiąc mija mi okres 24 miesięcznej umowy , po próbie przedłużenia wyskakuje mi komunikat o negatywnej weryfikacji i ze jedyna możliwością jest przedłużenie bez telefonu. Pierwszy raz spotykam się z sytuacja w której nie można przedłużyć abonamentu z telefonem... dodam Ze nie było żadnej weryfikacji w big bik krd które są czyste ( swoją droga przy przedłużeniu i tak bazy dłużników nie są sprawdzane) zastanawia mnie przyczyna odmowy przedłużenia umowy i jedyne co mi przechodzi przez głowę to czy powodem odmowy może być wydłużony termin płatności który przypadał na wczoraj tj 21 październik a ja korzystając z możliwości przedłużyłam termin na 20 listopad. Czy to może być przyczyna odmowy przedłużenia umowy z telefonem czy raczej przyczyny szukać trzeba gdzieś indziej ? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odmowa przedłużenia umowy

A masz obecnie jakieś urządzenie na raty?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Odmowa przedłużenia umowy

Tak , posiadam również inne abonamenty i inne urządzenia na raty. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odmowa przedłużenia umowy

A jeśli nie tajemnica to ile urządzeń na raty spłacasz obecnie?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Odmowa przedłużenia umowy

5 , ponieważ korzysta cała rodzinka na jednym koncie . Trzy abonamenty i dwa telefony na raty 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odmowa przedłużenia umowy

Jeśli masz kilka rat na jednym koncie, każde z urządzeń ma swój tzw. harmonogram spłaty. Jeśli skorzystałeś z prolongaty, to raty za sprzęt mogą być spłacone nieco po terminie (Orange z tego co mi wiadomo nie ma wydłużenie płatności do rat, a wydłużyć można tylko fakturę za usługi telekomunikacyjne choć dużych konsekwencji nie ma). To mogło przyblokować przedłużenie z ofertą z urządzeniem na raty.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Odmowa przedłużenia umowy

Czyli zapłacić przedłużona zaległość i powinno być ok ? Chociaż z tego co pamietam jakiś czas temu przy również przedłużonym terminie nie było problemu ze skorzystaniem z nowego abonamentu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odmowa przedłużenia umowy

Niestety tak to nie działa. Może być tak że jeszcze coś innego blokuje. To już warto negocjować ze sprzedawcą - on też kontaktując się ze wsparciem sprzedaży może uzyskać zgodę na niestandardowe opcje. To już najlepiej w salonie jakimś większym.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Odmowa przedłużenia umowy

Z ciekawości przeklikałem jeszcze pare opcji przedluzeniowych i o dziwo w niektórych konfiguracjach przeskoczyło okienko dalej tj do finalizacji i adresu dla kuriera , było tak w opcjach tańszych , np przy s10e z outletu czy a50 , ale już np przy s10e nie z outletu czy iPhone xr wyskakuje odpowiedz negatywna. To tak jakby dali mi zgodę na przedłużenie i raty ale tylko do jakiejś tam określonej kwoty znanej tylko im.