Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odmówiono mi drugiej aktywacji i nie znam powodu


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Odmówiono mi drugiej aktywacji i nie znam powodu

Przepraszam, że pod odpowiedzią innego uzytkownika piszę, ale nie wiem jak założyć nowy temat:(.
◄Edit: przeniosłem niniejsze zapytanie do odrębnego tematu Szczęśliwy robot. A informacje o sposobie założenia takowego można uzyskać tutaj Bardzo szczęśliwy kot - Moderator Wiktor►

 

Odmówiono mi drugiej aktywacji i nie znam powodu. Czy może ktoś z obsługi operatora sprawdzić czy mam mo ze jakąś zaległość na koncie, o kórej nic nie wiem?

Pozdrawiam.

2 ODPOW. 2

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2134
  • 181

Odmówiono mi drugiej aktywacji i nie znam powodu

Na forum tego nie sprawdzimy. Nie masz np. bieżących zaległości (nieopłacone faktury)?

Jeśli chciałbyś sprawdzić powód, sugerowałbym kontakt z działem sprzedaży na infolinii 510 100 100. Jeśli masz telefon z Androidem, iOS-em lub Windowsem, możesz pobrać aplikację Mój Orange, po zalogowaniu się na swoje konto Mój Orange za pomocą loginu i hasła (szczegóły w tym miejscu), możesz połączyć się z infolinią bezpłatnie 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32511
  • 37099
  • 1374

Odmówiono mi drugiej aktywacji i nie znam powodu

Na forum nikt nie udzieli Ci indywidualnej odpowiedzi. Zadzwoń na 510100100 i podaj PESEL i poproś o sprawdzenie Twoich kont klienta (może archiwalnych). Tam zwykle jest info.

Nowy wątek - info tu https://nasz.orange.pl/t5/Og%C5%82oszenia/Jak-za%C5%82o%C5%BCy%C4%87-nowy-temat-i-zasady-Nasz-Orange...