- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odmówiono mi drugiej aktywacji i nie znam powodu
Przepraszam, że pod odpowiedzią innego uzytkownika piszę, ale nie wiem jak założyć nowy temat:(.
◄Edit: przeniosłem niniejsze zapytanie do odrębnego tematu . A informacje o sposobie założenia takowego można uzyskać tutaj - Moderator Wiktor►
Odmówiono mi drugiej aktywacji i nie znam powodu. Czy może ktoś z obsługi operatora sprawdzić czy mam mo ze jakąś zaległość na koncie, o kórej nic nie wiem?
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odmówiono mi drugiej aktywacji i nie znam powodu
Na forum tego nie sprawdzimy. Nie masz np. bieżących zaległości (nieopłacone faktury)?
Jeśli chciałbyś sprawdzić powód, sugerowałbym kontakt z działem sprzedaży na infolinii 510 100 100. Jeśli masz telefon z Androidem, iOS-em lub Windowsem, możesz pobrać aplikację Mój Orange, po zalogowaniu się na swoje konto Mój Orange za pomocą loginu i hasła (szczegóły w tym miejscu), możesz połączyć się z infolinią bezpłatnie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odmówiono mi drugiej aktywacji i nie znam powodu
Na forum nikt nie udzieli Ci indywidualnej odpowiedzi. Zadzwoń na 510100100 i podaj PESEL i poproś o sprawdzenie Twoich kont klienta (może archiwalnych). Tam zwykle jest info.
Nowy wątek - info tu https://nasz.orange.pl/t5/Og%C5%82oszenia/Jak-za%C5%82o%C5%BCy%C4%87-nowy-temat-i-zasady-Nasz-Orange...