- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od dobrych 10 lat jestem z wami a wy liczycie mi minuty i koszta za infoliniie?
Jestem abonentem nieszczęsnej sieci Orange. Dzwoniąc na infolinię ze swojego numeru ponoszę opłatę ale dzwoniąc z lycamobile już nie. Proszę mi wytłumaczyć te zjawisko bo mam naprawdę dobry rachunek żeby od was zwrócić. Za samą konsultację raz zapłaciłem 30zl ale w przeciągu 5 lat będzie dobre 200zl. Czekam na odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od dobrych 10 lat jestem z wami a wy liczycie mi minuty i koszta za infoliniie?
Opłaty za BOK są ujęte w umowie którą posiadasz i to się nie zmieni, ale są bezpłatne kanały do kontaktu.
Biuro Obsługi, w dni robocze od 7 do 21:30,czyli czat z doradcą z aplikacji Mój Orange, na smartfonie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od dobrych 10 lat jestem z wami a wy liczycie mi minuty i koszta za infoliniie?
A, czyli ja jako klient mam czatować z doradcą (w określonych godzinach), no super rozwiązanie, gratuluję. A klient sieci np lycamobile wystarczy że zadzwoni i nie płaci. Komuna to chyba nigdy z tej sieci nie wyjdzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od dobrych 10 lat jestem z wami a wy liczycie mi minuty i koszta za infoliniie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od dobrych 10 lat jestem z wami a wy liczycie mi minuty i koszta za infoliniie?
To nie komuna, to biznes! Żeby było bezpłatnie musieliby zatrudnić masę ludzi, bo dzwoniliby ludziska z byle pierdołą a tak jest straszak w postaci opłaty i opcja (z której mało kto korzysta) zwrotu kosztów w przypadku uzasadnionej reklamacji.