- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Czy obecnie orange oferuje jakiś sposób darmowego kontaktu z infolinią, tą samą do której dzwoni się na numer 510 100 100?
Czy to jest normalne, żeby operator pobierał dodatkowe opłaty od ICH klientów, którzy płacą za usługi? W efekcie zgłaszanie awarii, niedziałających usług itd. nie dość, że klient może zgłosić tylko pon-sob w określonych godzinach, to musi jeszcze sam sobie zapłacić za możliwość PRÓBY połączenia się z konsultantem (oczywiście po wczesniejszej 2-3 minutowej rozmowie z beznadziejnym AI, która już nalicza czas połączenia i opłatę).
Doradcy na chatach online mają bardzo okrojone możliwości nie są w stanie pomóc w praktyce z niczym konkretnym.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wsparcie BOK zwykle ogranicza się do zgłoszenia usterki. Do usług stacjonarnych usterkę można zgłosić na bocie czatu http://orange.pl/kontakt . W przypadku usług mobilnych od niedawna taka możliwość jest przez Nowe Mój Orange https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Nowe-M%C3%B3j-Orange-zg%C5%82o%C5%9B-problem-technic...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta - dział techniczny
Jest jeszcze do Orange nr 19393 ten jest darmowy lub czat darmowy z konsultantem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wsparcie BOK zwykle ogranicza się do zgłoszenia usterki. Do usług stacjonarnych usterkę można zgłosić na bocie czatu http://orange.pl/kontakt . W przypadku usług mobilnych od niedawna taka możliwość jest przez Nowe Mój Orange https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Nowe-M%C3%B3j-Orange-zg%C5%82o%C5%9B-problem-technic...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta - dział techniczny
@zamacmic z mojego doświadczenia pracy na infolinii wiem, że jak były numery bezpłatne to znaczna część połączeń była dlatego, że ludziom się nudziło i chcieli po prostu pogadać. poza tym zestawienie połączenia kosztuje więc jak ktoś ma na prawdę biznes to zadzwoni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta - dział techniczny
na infolinii jedyną radą jaką mają doradcy to reset modemu i dekodera ot cała pomoc , a po drugie firma która szanuje klienta powinna mieć bezpłatną infolinię . Żeby skorzystać z bezpłatnej infolinii to zapisać się na stronie orange na darmową rozmowę z konsultantem , oddzwonią po 30 sek. najwyżej przełączą na techniczną . A co do osoby która twierdzi że ludzie dzwonią z nudy na infolinię to chyba lekka przesada , jak ja bym się nudził to wolałbym obejrzeć film niż wydzwaniać na infolinię, to mi dopiero frajda ha ha ha .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta - dział techniczny
Jest „normalne” gdy nie ma się dobrej usługi technicznej, stąd obrzydzanie kontaktu. Ostatnio miałem problem z sygnałem 4K ich telewizji gdy tymczasem ten sam sygnał, na tym samym telewizorze na platformach Netflix, HBO i AppleTV był wyśmienity. Rzecz dotyczyła dekodera ICU 100. Jest wątek na naszym forum. Zgłosiłem do nich na czacie i do naszego forum. Z waszej strony padły sugestie, które pozwoliły rozwiązać problem. Z Orange zero kontaktu. Ponowny czat. Informuję, że problem rozwiązany ale chciałbym porozmawiać z konsultantem. Każdy specjalista zadzwoniły, choćby z ciekawości. Nikt nie zadzwonił, bo...... problem rozwiązany, tak podsumowała panienka z czatu Śmieszne ale prawdziwe.