Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Obsługa klienta - dział techniczny

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 25
  • 1
  • 0

Obsługa klienta - dział techniczny

Dzień dobry,

Czy obecnie orange oferuje jakiś sposób darmowego kontaktu z infolinią, tą samą do której dzwoni się na numer 510 100 100?
Czy to jest normalne, żeby operator pobierał dodatkowe opłaty od ICH klientów, którzy płacą za usługi? W efekcie zgłaszanie awarii, niedziałających usług itd. nie dość, że klient może zgłosić tylko pon-sob w określonych godzinach, to musi jeszcze sam sobie zapłacić za możliwość PRÓBY połączenia się z konsultantem (oczywiście po wczesniejszej 2-3 minutowej rozmowie z beznadziejnym AI, która już nalicza czas połączenia i opłatę).
Doradcy na chatach online mają bardzo okrojone możliwości nie są w stanie pomóc w praktyce z niczym konkretnym. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Obsługa klienta - dział techniczny

Zgodnie z prawem opłaty za połączenia z infolinią nie muszą być bezpłatne, maksymalna stawka za minutę musi pokrywać się ze standardową stawką za minutę w danej ofercie. Wszystkie taryfy w Orange zostały do tego dostosowane.

Wsparcie BOK zwykle ogranicza się do zgłoszenia usterki. Do usług stacjonarnych usterkę można zgłosić na bocie czatu http://orange.pl/kontakt . W przypadku usług mobilnych od niedawna taka możliwość jest przez Nowe Mój Orange https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Nowe-M%C3%B3j-Orange-zg%C5%82o%C5%9B-problem-technic...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6518
  • 15924
  • 84

Obsługa klienta - dział techniczny

Jest jeszcze do Orange    nr 19393 ten jest darmowy lub czat darmowy z konsultantem  


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Obsługa klienta - dział techniczny

Zgodnie z prawem opłaty za połączenia z infolinią nie muszą być bezpłatne, maksymalna stawka za minutę musi pokrywać się ze standardową stawką za minutę w danej ofercie. Wszystkie taryfy w Orange zostały do tego dostosowane.

Wsparcie BOK zwykle ogranicza się do zgłoszenia usterki. Do usług stacjonarnych usterkę można zgłosić na bocie czatu http://orange.pl/kontakt . W przypadku usług mobilnych od niedawna taka możliwość jest przez Nowe Mój Orange https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Nowe-M%C3%B3j-Orange-zg%C5%82o%C5%9B-problem-technic...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1005
  • 2453
  • 3

Obsługa klienta - dział techniczny

@zamacmic z mojego doświadczenia pracy na infolinii wiem, że jak były numery bezpłatne to znaczna część połączeń była dlatego, że ludziom się nudziło i chcieli po prostu pogadać. poza tym zestawienie połączenia kosztuje więc jak ktoś ma na prawdę biznes to zadzwoni.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 43
  • 33
  • 0

Obsługa klienta - dział techniczny

na infolinii jedyną radą jaką mają doradcy to reset modemu i dekodera ot cała pomoc , a po drugie firma która szanuje klienta powinna mieć bezpłatną infolinię . Żeby skorzystać z bezpłatnej infolinii to zapisać się na stronie orange na darmową rozmowę z konsultantem , oddzwonią po 30 sek. najwyżej przełączą na techniczną . A co do osoby która twierdzi że ludzie dzwonią z nudy na infolinię to chyba lekka przesada , jak ja bym się nudził to wolałbym obejrzeć film niż wydzwaniać na infolinię, to mi dopiero frajda  ha ha ha .


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 77
  • 169
  • 4

Obsługa klienta - dział techniczny

Jest „normalne” gdy nie ma się dobrej usługi technicznej, stąd obrzydzanie kontaktu. Ostatnio miałem problem z sygnałem 4K ich telewizji gdy tymczasem ten sam sygnał, na tym samym telewizorze na platformach Netflix, HBO i AppleTV był wyśmienity. Rzecz  dotyczyła dekodera ICU 100. Jest wątek na naszym forum.  Zgłosiłem do nich na czacie i do naszego forum. Z waszej strony padły sugestie, które pozwoliły rozwiązać problem. Z Orange zero kontaktu. Ponowny czat. Informuję, że problem rozwiązany ale chciałbym porozmawiać z konsultantem. Każdy specjalista zadzwoniły, choćby z ciekawości. Nikt nie zadzwonił, bo...... problem rozwiązany, tak podsumowała panienka z czatu Śmieszne ale prawdziwe.