- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
13-11-2017
20:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-11-2017
20:34
Nowa umowa i już problemy
Jak ktoś umawia technika, powinien skontaktować się z Tobą i ustalić jakiś przedział czasowy. Czy takie coś nastąpiło? ew. na samym początku było?
13-11-2017
20:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-11-2017
20:43
Nowa umowa i już problemy
Tak była w dniu zawierania umowy była ustalana pora w której ma pojawić się technik.
13-11-2017
20:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-11-2017
20:55
Nowa umowa i już problemy
To sprawdź to na BOK umówioną porę technika. Jeśli się martwisz, to jak przedmówcy radzą - złóż reklamację. Osoby z reklamacji mają szersze opcje niż bezpośrednio osoby na infolinii i sprawdzą, bo tu na NO nikt tego nie widzi.
Ale to zależy od rodzaju usługi w Netii czy na BOK widać zamówienie czy nie (jest to dosyć skomplikowana operacja od zaplecza).
Ale to zależy od rodzaju usługi w Netii czy na BOK widać zamówienie czy nie (jest to dosyć skomplikowana operacja od zaplecza).
13-11-2017
21:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »