- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa i już problemy
Witam, opisze w skrócie jak traktuje sie nowego klienta w orange i jak trudno jest odsłuchać rozmowę z konsultantką !!!
W dniu 16 listopada konczy mi sie umowa z firmą netia,postanowiłem nie kontynuować współpracy i przejść do do Orange. 24 października miła Pani konsultantka zaproponowała mi usługi Orang Love w raz z Samsungiem s8 plus. Zgodziłem sie na podane warunki oraz instalację internetu w dniu 17 listopada. Cena w urządzenia w umowie wynosiła 108 zł miesięcznie. Po kilku dniach zadzwoniła inna Pani konsultant proponując taką samą umowe. Powiedziałem ze dziekuje ale juz umowa jest zawarta w dniu 24 października. Pani konsultant postanowiła to sprawdzić i niestety okazało sie że zostało utowrzone moje konto lecz nie wpłyneło na nie moje zamówienie. Postanowiłem poczekac pare dni na wyjasnienie tej sprawy. Dzisiaj dostałem propozycję wpisania ponownego zamówienia lecz telefon byłby w wyższej cenie. Poniformowano mnie że najlepeij złożyć reklamację i odsłuchać rozmowe z konsultantem. Reklamacja została złożona niestety minęło 10 dni i zero odzewu. 17 listopada najprawdopodobniej zostane na lodzie bez internetu z netii i orange. Czy naprawdę na odsłuchanie rozmowy potrzebne jest 30 dni ? Może jest na forum jakaś osoba która może poważnie podejść do tej sprawy!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa i już problemy
@tomasz815Tak jak napisałeś jest forum NO wiec nie mamy możliwości zajrzenia do twojej kartoteki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa i już problemy
W systemie usługa może być podłączona po kilku dniach, ważne by technik był umówiony na 17.11.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa i już problemy
Rozmowa z konsultanktą odbyła się 24 października więc w systemie powinno już być zlecenie. Nikt nie może tego wytłumaczyć dlaczego kosultantka utworzyła konto i nie dokonała zlecenia. Może jak podam nr reklamacji to ktoś bedzie mógł pomóc ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa i już problemy
@tomasz815Możesz sam to sprawdzić https://www.orange.pl/status_zamowienia.phtml?_requestid=374476
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa i już problemy
Niestety po wpisaniu mojego nr zgłoszenia wyskakuje komunikat " brak zgłoszenie o takim nr "
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa i już problemy
@tomasz815My tu ci nie pomożemy dzwon do BOK i podaj im numer zgłoszenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa i już problemy
tomasz815 napisał(-a):Niestety po wpisaniu mojego nr zgłoszenia wyskakuje komunikat " brak zgłoszenie o takim nr "
@tomasz815, kliknij tutaj i działaj. W regulaminie świadczenia usług jest wyraźnie napisane, jakie informacje mają znaczenie w procesie rozpatrywania reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa i już problemy
Na BOK upewnij się, czy technik jest umówiony na 17.11 - to każdy powinien móc sprawdzić, i tak sprawdź sloty czasowe (godziny).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »