Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowa umowa i już problemy


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Nowa umowa i już problemy

Jak ktoś umawia technika, powinien skontaktować się z Tobą i ustalić jakiś przedział czasowy. Czy takie coś nastąpiło? ew. na samym początku było?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Nowa umowa i już problemy

Tak była w dniu zawierania umowy była ustalana pora w której ma pojawić się technik. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Nowa umowa i już problemy

To sprawdź to na BOK umówioną porę technika. Jeśli się martwisz, to jak przedmówcy radzą - złóż reklamację. Osoby z reklamacji mają szersze opcje niż bezpośrednio osoby na infolinii i sprawdzą, bo tu na NO nikt tego nie widzi.

Ale to zależy od rodzaju usługi w Netii czy na BOK widać zamówienie czy nie (jest to dosyć skomplikowana operacja od zaplecza).

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Nowa umowa i już problemy

ok dziękuje za informację.