- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
01-08-2022
16:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-08-2022
16:36
Niesłuszne naliczanie opłat za Netflix
Temat do zamknięcia. Udało się jakoś załatwić sprawę - żona zadzwoniła bezpośrednio do Netflixa, pokierowali ją krok po kroku co ma zrobić - teoretycznie subskrypcja została anulowana - okaże się przy następnej fakturze. Dzięki wszystkim za pomoc .
01-08-2022
16:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-08-2022
16:59
Niesłuszne naliczanie opłat za Netflix
@Liter1979 fajnie że się udało udało załatwić problem, tu na forum tematów się nie zamyka, oznacza się właściwe rozwiązanie...no i właśnie jako rozwiązanie oznacza się post najbardziej pomocny, więc jeśli mógłbyś...oznacz post który według Ciebie jest najbardziej pomocny i najbliższy Twojemu rozwiązaniu (w ten sposób najlepiej podziękujesz za pomoc i uhonorujesz tę osobę/forumowicza).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »