- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe naliczanie transferu danych
Posiadam usługę Internet Mobilny dla Firm ze Szczęśliwymi Godzinami. Wg aplikacji Mój Orange pozostało 50.07 GB ze 170 GB (wykorzystanie w okresie 19-23 grudnia 2018). Wg moich obliczeń poza szczęśliwymi godzinami wykorzystane zostało 16.16 GB (link do obliczeń w Google Docs). Dodatkowo w dniach 19-22 grudnia aplikacja Mój Orange pokazywała, że pozostało do wykorzystania 0 GB i włączony był lejek (ok 5 Mb/s) - zaznaczę, że były to pierwsze trzy dni nowego okresu rozliczeniowego.
Orange odpowiedziało na moją reklamację za poprzedni okres rozliczeniowy dotyczący analogicznej sytuacji (nieprawidłowe naliczanie danych w czasie godzin nocnych). Wg tej odpowiedzi usługa "Szczęśliwe godziny" działa poprawnie. Z kolei na chacie z konsultantem otrzymałem informację, że "Szczęśliwe godziny" nie działają, jeżeli o godzinie 24 nie był zrestartowany router. Nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie, który punkt regulaminu tego wymaga. Teraz nie wiem czy wierzyć odpowiedzi na reklamację, że wszystko jest OK, czy konsultantowi z chata, który twierdził, że jednak nie jest.
Moje pytania do Orange:
1. Czy usługa "Szczęśliwe godziny" wymaga restartu routera o godzinie 24? Jeżeli tak, to który punkt regulaminu tego wymaga?
2. Dlaczego w dniach 19-22 grudnia aplikacja Mój Orange pokazywała, że pozostało do wykorzystanie 0 GB oraz włączony był lejek, mimo że był to początek okresu rozliczeniowego? Dnia 23 grudnia aplikacja pokazuje, że pozostało ok 50 GB ze 170 GB, mimo iż poza godzinami nocnymi pobrane zostało ok 16 GB. Kiedy pobrane zostały pozostałe dane?
3. Dlaczego nie działa eksport wykazu pobranych danych do pliku na stronie orange.pl? Pobiera się pusty plik.
4. Czy Orange zapisuje o jakiej godzinie zakończyła się transmisja danych? Jeżeli nie to na jakiej podstawie daną transmisję zalicza się do "Szczęśliwych godzin"? Jeżeli tak, to czemu klient nie może uzyskać tej informacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe naliczanie transferu danych
2. Aplikacja mój Orange (mobilna) pokazuje dane z opóźnieniem. Zgodnie ze swoim regulaminem jest taka sytuacja dopuszczalna. Warto prześledzić bling dołączany do faktury po zamknięciu okresu rozliczeniowego - wtedy jest to pełnoprawna podstawa do reklamacji. Masz też informację które transmisje były z czego rozliczane.
3. Dlaczego? Pewnie jest problem techniczny. Spróbuj na innej przeglądarce. Jeśli nadal jest problem, zgłoś to na BOK.
4. Tu trzeba odwołać się do ogólnych zasad taryfikacji połączeń internetowych zgodnie z międzynarodowymi normami. Jeśli korzystasz z internetu non stop, to jesteś taryfikowany jak za moment rozpoczęcia połączenia. Musi nastąpić rozłączenie sesji na ułamek sekundy by zmieniła się taryfikacja. Restart urządzenia nie zawsze jednak powoduje rozłączenie sesji - można się ona zawiesić po stronie Orange. Zasady taryfikacji są jednak o wiele bardziej skomplikowane i proste restartowanie routera na początek i koniec czasu szczęśliwych godzin nie daje 100% gwarancji. Jako klient musisz pamiętać, że jednak podstawą do rozliczenia jest biling (rachunek szczegółowy) dołączany do faktury (niezależnie jak absurdalnie to może brzmieć).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe naliczanie transferu danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe naliczanie transferu danych
Zakładam że LTE zaawansowany 60 w podstawie, 10 za przedłużenie plus 100 z ,,nielimitowanego" LTE.
Ale restart jest na pewno konieczny żeby to zadziałało prawidłowo, nie widzę tylko informacji mówiącej wprost o takim restarcie..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe naliczanie transferu danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe naliczanie transferu danych
Mam pakiet 90 GB i dodatkowo włączyłem 30 GB i 50 GB co miesiąc. Wieczorem tego samego dnia w którym napisałem post na forum pozostałe dane w pakiecie zwiększyły się w aplikacji Mój Orange z 50 GB do 140 GB. Coś ewidentnie jest na rzeczy z naliczaniem "Szczęśliwych godzin".
Dodałem restartowanie routera o godzinie 24 i 8. To, że wymagany jest restart routera jest niepoważne. Nie każde urządzenie można łatwo zaprogramować, żeby automatycznie restartowało się o danych godzinach. Co ma zrobić klient, który nie umie sobie tego ustawić? Korzysta z usługi, która nie działa.
Mimo restartów zużycie dalej nalicza się nieprawidłowo. Dzisiaj do zużycia pozostało mi 0 GB, jednak według statystyk na stronie Orange zużyte zostało 29 GB poza godzinami nocnymi (link do Google Docs).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe naliczanie transferu danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe naliczanie transferu danych
Internet Mobilny dla Firm + Multipak XXL (screen z aplikacji Mój Orange). Jeszcze przed chwilą było dostępne 0GB. Rozmawiałem z konsultantem na chacie, stwierdził tylko, że pakiet jest wykorzystany i mnie rozłączyło (na połączeniu 1Mb/s tak to działa). Przeczytałem post na forum, chciałem udostępnić screenshota i w aplikacji jest już 131,2GB. Nie zrobiłem screenshota jak było 0GB, musicie wierzyć mi na słowo. Problem na razie jest rozwiązany (drugi raz), ale spodziewam się że za dwa-trzy dni wystąpi ponownie.
Dzisiaj zmieniłem router na taki z możliwością monitorowania zużycia danych z wyłączeniem godzin nocnych. Będzie łatwiej składać reklamację, bo liczenie danych w Excelu jest pracochłonne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe naliczanie transferu danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe naliczanie transferu danych
Logowałem się, bo ze strony brałem dane do swojego wyliczenia. Ale nie spojrzałem na to ile tam było dostępne (teraz już jest tak samo jak w aplikacji). Jakby to był bug na poziomie aplikacji to by mi nie limitowało transferu. Konsultant na chacie też stwierdził, że pakiet jest przekroczony.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »