- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
20-08-2019
12:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-08-2019
12:38
Nieprawidłowa wysokość faktury
Zwykły telefon stacjonarny, którego bym nie przedłużał gdyby nie oferta przedłużeniowa, w której gwarantowano mi rabat za przedłużenie tych dwóch usług.
Ciekawą sytuacją jest to że rabat obowiązywał przez jeden okres rozliczeniowy.
Rabat został mi wyłączony w dniu podpisania kolejnej umowy na wspólnym koncie.
20-08-2019
12:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-08-2019
12:42
Nieprawidłowa wysokość faktury
Ostatnio zmienili zasady rabatów i telefon stacjonarny analogowy się nie liczy. A przedłużałeś przez telefon?
PS. Zakrywaj dane na forum.
20-08-2019
12:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-08-2019
12:43
Nieprawidłowa wysokość faktury
Tak, przedłużałem przez telefon.
20-08-2019
12:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-08-2019
12:46
Nieprawidłowa wysokość faktury
Wg mnie zasady można zmieniać, ale nie dla zawartych już umów.
Zmiana wysokości zobowiązania w trakcie trwania umowy to zwykły przekręt.
20-08-2019
12:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-08-2019
12:46
Nieprawidłowa wysokość faktury
I ktoś Cię zapewnił o rabacie w rozmowie? Jeśli tak, poproś o kopię nagrania (jak masz odrzuconą reklamację, masz do tego prawo). A potem wg mnie lepiej pisać do UKE dołączając nagranie (UOKIK za wiele nie pomaga w indywidualnych sprawach).
20-08-2019
12:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-08-2019
12:50
Nieprawidłowa wysokość faktury
Ok dziękuję za info. Serdecznie pozdrawiam.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »