- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, dzisiaj wymieniałam kartę w salonie do nowego telefonu na nanoSIM z zachowaniem obecnego numeru. Poprzednia karta miała przestać działać po kilkunastu minutach. Nadal jednak jest aktywna a na nowej można wykonywać tylko połączenia alarmowe. Jutro zaczyna się kolejny cykl rozliczeniowy. Czy karta będzie aktywna później czy jest z nią jakiś problem?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zlecenie mogło zostać wstrzymane jeśli masz jakąś blokadę na numerze za brak płatności, ale to pracownik w salonie nie powinien wydać Ci karty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałająca karta nanoSIM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałająca karta nanoSIM
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Oznacza to, że te kilkanaście minut były umowne? 🙂
Jeszcze raz dziękuję.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zlecenie mogło zostać wstrzymane jeśli masz jakąś blokadę na numerze za brak płatności, ale to pracownik w salonie nie powinien wydać Ci karty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałająca karta nanoSIM
W takim razie jeszcze raz bardzo dziękuję 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałająca karta nanoSIM
@Gosia91 Oznaczam odpowiedź @Piotrekk85 jako rozwiązanie bo widzę, że rozwiał Twoje wątpliwość a inni użytkownicy dzięki temu szybciej trafią do tego wpisu.