Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Niedziałająca karta nanoSIM

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 3
  • 0

Niedziałająca karta nanoSIM

Witam, dzisiaj wymieniałam kartę w salonie do nowego telefonu na nanoSIM z zachowaniem obecnego numeru. Poprzednia karta miała przestać działać po kilkunastu minutach. Nadal jednak jest aktywna a na nowej można wykonywać tylko połączenia alarmowe. Jutro zaczyna się kolejny cykl rozliczeniowy. Czy karta będzie aktywna później czy jest z nią jakiś problem?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 40, Guru *****
  • 31675
  • 31800
  • 1343

Niedziałająca karta nanoSIM

Każde zlecenie zwykle idzie do realizacji w kilkanaście minut. Czasem potrzeba dłużej - do 24h. A jak się coś "skrzaczy", to po 24h warto skontaktować się z Orange.

Zlecenie mogło zostać wstrzymane jeśli masz jakąś blokadę na numerze za brak płatności, ale to pracownik w salonie nie powinien wydać Ci karty.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 40, Guru *****
  • 31675
  • 31800
  • 1343

Niedziałająca karta nanoSIM

Jeśli stara jeszcze działa, to oznacza, że zlecenie jest w trakcie realizacji. Sygnałem będzie to, że stara straci zasięg. Wtedy warto telefon z nową kartą uruchomić ponownie.

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 3
  • 0

Niedziałająca karta nanoSIM

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Oznacza to, że te kilkanaście minut były umowne? 🙂

Jeszcze raz dziękuję.

Pozdrawiam


Poziom 40, Guru *****
  • 31675
  • 31800
  • 1343

Niedziałająca karta nanoSIM

Każde zlecenie zwykle idzie do realizacji w kilkanaście minut. Czasem potrzeba dłużej - do 24h. A jak się coś "skrzaczy", to po 24h warto skontaktować się z Orange.

Zlecenie mogło zostać wstrzymane jeśli masz jakąś blokadę na numerze za brak płatności, ale to pracownik w salonie nie powinien wydać Ci karty.

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 3
  • 0

Niedziałająca karta nanoSIM

W takim razie jeszcze raz bardzo dziękuję 🙂


Poziom 26, Specjalista
  • 721
  • 1682
  • 34

Niedziałająca karta nanoSIM

@Gosia91 Oznaczam odpowiedź @Piotrekk85 jako rozwiązanie bo widzę, że rozwiał Twoje wątpliwość a inni użytkownicy dzięki temu szybciej trafią do tego wpisu. Emotikon: Szczęśliwy