Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Niedostarczona przesyłka i... Ponowna wysyłka w ramach nieuzgodnionego zamówienia

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Niedostarczona przesyłka i... Ponowna wysyłka w ramach nieuzgodnionego zamówienia

W dniu 20.03.2018  miałam otrzymać przesyłkę dotyczącą zamówienia Tel - xxxxxxxxxxxx
Na stronie internetowej śledzenie przesyłki do godz.17.50 informowano , iż przesyłka jest w dostarczeniu, a później
" przesyłka niedoręczona - rezygnacja klienta z przesyłki "
Ja nie miałam z  tą rezygnacją nic wspólnego. Straciłam cały dzień czekając na kuriera, aby odebrać tę przesyłkę. Musiałam zmienić całe swoje plany i nie wiem czy w najbliższy czasie, gdyż będzie to już zbyt skomplikowane, będę mogła poświęcić następny, a może jeszcze następny dzień czekając na  kuriera tej firmy.
Myślałam, że zabawa ze mną już się znudziła, a tu dzisiaj otrzymuję od Orange zawiadomienie o  wysyłce nowego  zamówienia TEL - xxxxxxxxxxxx
Nie przypominam sobie abym dwukrotnie składała zamówienie na tę samą usługę.
Proszę mi wyjaśnić, które zamówienie jest prawdziwe i czy ktoś się nie podszywa pod  Orange,
A jeżeli pracownicy Orange robią sobie żarty, to przepraszam za mój brak poczucia humoru.
Nie wiem, kto cofnął rano 20 marca dostarczenie tej przesyłki do mnie / odpowiedzi na skargę do dpd jeszcze nie mam / jeżeli zrobił to Orange to dlaczego nie zostałam od razu o tym fakcie powiadomiona.
Wysyłanie  do mnie dwa dni później  '' nowego mojego zamówienia " bez słowa wyjaśnienia jest delikatnie mówiąc nieporozumieniem.

Proszę o szybką odpowiedź, gdyż mam wątpliwości czy mogę  tę przesyłkę odebrać i  czy sytuacja się nie powtórzy.

Przy okazji mam jeszcze pytanie, w umowie widnieje  jednorazowa kwota za udostępnienie dysku 49 zł. Konsultant mnie zapewniał, iż tej opłaty nie będzie, / dysk  mam i opłatę uiściłam  przy podpisywaniu poprzedniej umowy/

Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Niedostarczona przesyłka i... Ponowna wysyłka w ramach nieuzgodnionego zamówienia

Forum to nie miejsce na wyjaśnienie takiej sprawy, proponuję chat lub telefon, wyjaśnisz swoją sprawę u Operatora, kontakt z Orange.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy

Niedostarczona przesyłka i... Ponowna wysyłka w ramach nieuzgodnionego zamówienia

Forum to nie miejsce na wyjaśnienie takiej sprawy, proponuję chat lub telefon, wyjaśnisz swoją sprawę u Operatora, kontakt z Orange.


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10922
  • 150

Niedostarczona przesyłka i... Ponowna wysyłka w ramach nieuzgodnionego zamówienia

@Zofia3

czy zawarta w Twoim temacie podpowiedź okazała się pomocna? Jeśli tak - zachęcam do jeszcze jednej aktywności Emotikon: Mrugający. Szczegóły poniżej:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.