- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dniu 20.03.2018 miałam otrzymać przesyłkę dotyczącą zamówienia Tel - xxxxxxxxxxxx
Na stronie internetowej śledzenie przesyłki do godz.17.50 informowano , iż przesyłka jest w dostarczeniu, a później
" przesyłka niedoręczona - rezygnacja klienta z przesyłki "
Ja nie miałam z tą rezygnacją nic wspólnego. Straciłam cały dzień czekając na kuriera, aby odebrać tę przesyłkę. Musiałam zmienić całe swoje plany i nie wiem czy w najbliższy czasie, gdyż będzie to już zbyt skomplikowane, będę mogła poświęcić następny, a może jeszcze następny dzień czekając na kuriera tej firmy.
Myślałam, że zabawa ze mną już się znudziła, a tu dzisiaj otrzymuję od Orange zawiadomienie o wysyłce nowego zamówienia TEL - xxxxxxxxxxxx
Nie przypominam sobie abym dwukrotnie składała zamówienie na tę samą usługę.
Proszę mi wyjaśnić, które zamówienie jest prawdziwe i czy ktoś się nie podszywa pod Orange,
A jeżeli pracownicy Orange robią sobie żarty, to przepraszam za mój brak poczucia humoru.
Nie wiem, kto cofnął rano 20 marca dostarczenie tej przesyłki do mnie / odpowiedzi na skargę do dpd jeszcze nie mam / jeżeli zrobił to Orange to dlaczego nie zostałam od razu o tym fakcie powiadomiona.
Wysyłanie do mnie dwa dni później '' nowego mojego zamówienia " bez słowa wyjaśnienia jest delikatnie mówiąc nieporozumieniem.
Proszę o szybką odpowiedź, gdyż mam wątpliwości czy mogę tę przesyłkę odebrać i czy sytuacja się nie powtórzy.
Przy okazji mam jeszcze pytanie, w umowie widnieje jednorazowa kwota za udostępnienie dysku 49 zł. Konsultant mnie zapewniał, iż tej opłaty nie będzie, / dysk mam i opłatę uiściłam przy podpisywaniu poprzedniej umowy/
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Forum to nie miejsce na wyjaśnienie takiej sprawy, proponuję chat lub telefon, wyjaśnisz swoją sprawę u Operatora, kontakt z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Forum to nie miejsce na wyjaśnienie takiej sprawy, proponuję chat lub telefon, wyjaśnisz swoją sprawę u Operatora, kontakt z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedostarczona przesyłka i... Ponowna wysyłka w ramach nieuzgodnionego zamówienia
czy zawarta w Twoim temacie podpowiedź okazała się pomocna? Jeśli tak - zachęcam do jeszcze jednej aktywności . Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.