- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie można połączyć z żadnym numerem...
A tak bardziej poważnie, to jeśli chodzi o możliwość rozmawiania w sytuacjach gdy prawdopodobnie tracisz zasięg, to znaczenie ma też szereg innych czynników. Np. ważne jest czy połączenie w budynku, czy na zewnątrz. Czy to nowe problemy, czy bywały wcześniej. Czy, tak jak sugerują inni, problem po stronie tego konkretnego telefonu - sprawdzenie działania karty w innym aparacie. Może inna sieć ma u Ciebie lepszy zasięg... a może masz połączenie via WiFi Calling i chodząc po domu tracisz sygnał WiFi... albo trafiasz w dziurę zasięgu nadajnika telefonii (BTS).
Można mnożyć pytań dodatkowych.
Jeśli @Anonim chcesz uzyskać pomoc, to postaraj się dokładnie opisać wszystkie warunki, choćby w odniesieniu do stawianych przez nas pytań. Wtedy jest szansa, że ktoś się wstrzeli i zasugeruje co może być powodem Twoich problemów z połączeniami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie można połączyć z żadnym numerem...
Mnie to zastanawia, czy @Anonim ma numer na kartę, czy abonamentowy. Może coś z płatnościami nie jest uregulowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie można połączyć z żadnym numerem...
Na wyłaczonym telefonie wyjmij kartę SIM ostrożnie daj do innego telefonu i sprawdz jak działa o ile masz inny aparat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie można połączyć z żadnym numerem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie można połączyć z żadnym numerem...
@ketrasaArturnapisał(-a)Mnie to zastanawia, czy @Anonim ma numer na kartę, czy abonamentowy. Może coś z płatnościami nie jest uregulowane.
@ketrasaArtur przecież @Anonim w pierwszym poście napisał wprost, że ma abonament.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie można połączyć z żadnym numerem...
@ketrasaArtur nawet jak ktoś ma coś nie tak z rachunkami to najpierw przy blokadzie windykacyjnej jak gdzieś dzwoni to od razu łączy z BOK. Dalej jest odłączenie numeru. Żaden krok nie zakłada takie przerywania połączeń. Jak nie telefon wariuje to jakaś sprawa dla techniki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie można połączyć z żadnym numerem...
@Anonim to napisz, czy wykonałeś testy karty SIM w innym telefonie, jak to było sugerowane wcześniej. Trudno coś doradzić, jak nie podajesz informacje z testów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie można połączyć z żadnym numerem...
@Anonimnapisał(-a)
Staram sie na bieżąco regulować swoje rachunki proszę nie wtrącać nie odpowiednich nie na temat odpowiedzi!
Gdybyś łaskawie raczył odpowiadać na wypowiedzi odpowiednie, na temat, to i nieodpowiednich, nie na temat by nie było. 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »