Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie działa VoIP

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 0
  • 0

Nie działa VoIP

OD 3 DNI MAM PODŁĄCZONY TELEFON STAJONARNY DO MODEMU LIVEBOX 2.0 NIETSTETY NUMER JEST WCIĄZ NIEKATYWNY A PŁAĆĘ ZA TEN TELEFON OD PONAD 3 LAT.W USTAWIENIACH LIVEBOXA JEST WSZYSKO POPRAWNIE SKONFIGUROWANE ( TELEFONIA ANALOGOWA I VOIP SĄ WŁĄCZONE) POMIMO TO NUMER JEST NIEAKTYWNY A STRONA LIVEBOX WYŚWIETLA BRAK NUMERU

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 40, Guru *****
  • 31054
  • 26427
  • 1321

Nie działa VoIP

Opis sugeruje że jesteś w trakcie jakieś migracji.
Migracja z analogu na voip trwa zwykle 24h do tygodnia.
W drugą stronę dłużej.
Dostałaś jakieś smsy? tam powinno być info o migracji

Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z BOK jak radzi @Misiek62. Ew. prościej zadzwoń na 510100100.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 36, Guru *
  • 4394
  • 8737
  • 152

Nie działa VoIP

@MikolajRoszak  Mikołaj, masz może poza stacjonarnym numer komórkowy w Orange, najlepiej smartfon? Jeśli tak, to najefektywniej będzie jak przez aplikację Mój Orange, po "pełnym zalogowaniu" się do niej danymi tego numeru połączysz się z BOK - takie połączenie jest bezpłatne (opis warunków na stronie. Tam konsultanci sprawdzą co jest na rzeczy, a jeśli będzie trzeba pomogą Ci sprawdzić.


Poziom 40, Guru *****
  • 31054
  • 26427
  • 1321

Nie działa VoIP

Opis sugeruje że jesteś w trakcie jakieś migracji.
Migracja z analogu na voip trwa zwykle 24h do tygodnia.
W drugą stronę dłużej.
Dostałaś jakieś smsy? tam powinno być info o migracji

Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z BOK jak radzi @Misiek62. Ew. prościej zadzwoń na 510100100.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście