- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
OD 3 DNI MAM PODŁĄCZONY TELEFON STAJONARNY DO MODEMU LIVEBOX 2.0 NIETSTETY NUMER JEST WCIĄZ NIEKATYWNY A PŁAĆĘ ZA TEN TELEFON OD PONAD 3 LAT.W USTAWIENIACH LIVEBOXA JEST WSZYSKO POPRAWNIE SKONFIGUROWANE ( TELEFONIA ANALOGOWA I VOIP SĄ WŁĄCZONE) POMIMO TO NUMER JEST NIEAKTYWNY A STRONA LIVEBOX WYŚWIETLA BRAK NUMERU
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Migracja z analogu na voip trwa zwykle 24h do tygodnia.
W drugą stronę dłużej.
Dostałaś jakieś smsy? tam powinno być info o migracji
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z BOK jak radzi @Misiek62. Ew. prościej zadzwoń na 510100100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa VoIP
@MikolajRoszak Mikołaj, masz może poza stacjonarnym numer komórkowy w Orange, najlepiej smartfon? Jeśli tak, to najefektywniej będzie jak przez aplikację Mój Orange, po "pełnym zalogowaniu" się do niej danymi tego numeru połączysz się z BOK - takie połączenie jest bezpłatne (opis warunków na stronie. Tam konsultanci sprawdzą co jest na rzeczy, a jeśli będzie trzeba pomogą Ci sprawdzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Migracja z analogu na voip trwa zwykle 24h do tygodnia.
W drugą stronę dłużej.
Dostałaś jakieś smsy? tam powinno być info o migracji
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z BOK jak radzi @Misiek62. Ew. prościej zadzwoń na 510100100.