- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
korzystam z internetu Orange Love 4G, mieszkam w Gdańsku, dnia 12 października naliczyło mi ponad 2 tysiące złotych za wykorzystanie w roamingu, dodam, że nie byłem ani razu za granicą posiadając ten internet, łączę się z nim tylko w domu, zgłosiłem sprawę na reklamację, na drugi dzień wykorzystanie zniknęło, pomimo, że dział reklamacyjny nie rozwiązał zgłoszenia, dzisiaj 17 października, znowu połączyło mnie jakimś cudem z roamingiem i pojawiły się naliczenia dwa razy wyższe bo aż 4 tyś za internet w roamingu, ponownie zgłosiłem sprawę na reklamację
moje pytanie jest takie, czy pomimo tych błędnych naliczeń, opłata zniknie na stałe? jak to działa, że opłaty są zaraz anulowane na drugi dzień? są one niesłuszne z wielu względów, ani razu nie byłem za granicą, a druga sprawa, nawet jeśli, sms powitalny nie przyszedł, trzecia sprawa, mam blokade anty BillSzok, a opłaty dalej szły same z siebie
Totalnie tego nie rozumiem i nie zamierzam za nic płacić, a wolę żeby po prostu dział reklamacyjny miał spokój i opłaty same, tak jak wcześniej, zniknęły po prostu z mojego konta
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dawidmjk85, ja bym, niezależnie od złożonych reklamacji, zabezpieczył transmisję danych. Dają nam narzędzia, to korzystajmy z nich:
1 - http://www.orange.pl/kid,4004239007,id,4004683962,title,Jak-kontrolowac-koszty-transmisji-danych-w-t...
2 - ORANGE EKSPERT - Jak kontrolować koszty transmisji danych w telefonie? https://www.youtube.com/watch?v=OGFEDbHkh_E na wypadek, gdyby błąd 404 wyskoczył
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczenia za roaming
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczenia za roaming
No właśnie nie dzielę usługi na kilka kart, mam tylko wspólny internet, ale pakiet leci mi ze Stefy Domowej, tylko dla jednej karty, dla jednego numeru, no i konsultantka mnie zapewniała wcześniej, że nie ma sensu dawać na reklamację, bo to może samo zniknąć, jednak i tak dałem w razie co, no ale zniknęło. Nie wiem czemu to samo znika z systemu i czemu takie opłaty się pojawiają, totalnie bezsensu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dawidmjk85, ja bym, niezależnie od złożonych reklamacji, zabezpieczył transmisję danych. Dają nam narzędzia, to korzystajmy z nich:
1 - http://www.orange.pl/kid,4004239007,id,4004683962,title,Jak-kontrolowac-koszty-transmisji-danych-w-t...
2 - ORANGE EKSPERT - Jak kontrolować koszty transmisji danych w telefonie? https://www.youtube.com/watch?v=OGFEDbHkh_E na wypadek, gdyby błąd 404 wyskoczył
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczenia za roaming
Nowa faktura będzie dopiero wystawiona po 6 listopada albo samego 6 listopada (wraz z okresem rozliczeniowym). Jednak obecny konsultant sam doradził mi dać sprawę na reklamację, jak to ujął "w razie co". Dostosowałem się. Liczę by opłaty same się anulowały, bez potrzeby angażowania działu reklamacyjnego, tak jak to się stało z poprzednimi takimi samymi naliczeniami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczenia za roaming
Konsultant włączył mi już blokadę na numerze internetowym, poprzednia konsultantka nawet tego nie zaproponowała
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczenia za roaming
Przy takim okresie faktura będzie widoczna dopiero koło 8 listopada. Więc trzeba uzbroić się w cierpliwość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczenia za roaming
- « Poprzedni
- Następny »