Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Naliczenia za roaming

ROZWIĄZANE

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Naliczenia za roaming

@agatagajewska Super, czyli muszę zapłacić za coś czego nie zrobiłam.

Jak dobrze, że niebawem kończy się umowa i po 15 latach uwolnię się z tej sieci.

 

To nie wina Orange, że albo ty zaniedbałaś sprawę (nie ustawiłaś, że transfer danych tylko w sieci macierzystej) albo telefon (system telefonu) ma luki w oprogramowaniu. Zapewniam, że jeśli przejdziesz do innej sieci, problem nie zniknie, inni operatorzy w takiej sytuacji też by cię obciążyli za transfer danych.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Naliczenia za roaming

Dziękuję za pomoc.

Skorzystam z rady 🙂


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Naliczenia za roaming

Dziękuje za pomoc 🙂

 

Większość mojej rodziny i znajomi są w innej sieci i nie mają takich problemów.

Kiedyś byłam zadowolona z Orange - niestety przez ostatni czas sporo się zmieniło i nie tylko chodzi o daną sytuację.

Dowiedziałam się wszystkiego co potrzebowała. Dziękuję i do widzenia Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Naliczenia za roaming

Powodzenia w ew. innej sieci, jednak przy granicy uważaj - może masz telefon z bardziej/mniej czułą anteną niż znajomi 🙂


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Naliczenia za roaming

Na Kubie nieużywałem telefonu a po powrocie okazalo sie że naliczono mi za połączenia przychodzące ???

reklamacha nie zostala uznana, myśle że osoby rozpatrujące reklamację nie zadaly sobie trudu aby sprawdzić jak to możliwe?

po prostu spojrzaly na biling i już...a jeśli klient mówi prawdę?

a może sa jakies luki systemie a moze Kuba pobiera opłaty za użyczenie sieci, logowania sie do BTS?

w Orange klient ma zawsze..nie rację 😁


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Naliczenia za roaming

W Orange można skłądać reklamacje i wydaje się że po drugiej stronie maja taki szablon kopiuj/wklej...

bo też taką odpowiedz dostałem mimo że nie używałem telefonu za granicą...zero wyjaśnienia na czym ich ustalenia polegały i w jaki sposób zbadano zasadność mojej reklamacji,

dostałem do zapłaty za rozmowy przychodzące a takich rozmów nie prowadziłem , w historii połAczeń w moim telefonie nic takiego nie ma natomiast w bilingu Orange jest!!!

A gdyby przy minimum wysiłku przyjąć ,choć na chwilę hipotezę że klient jednak mówi prawdę ??? i pod tym kontem zbadać sprawę? Niemożliwe w Orange klient ma zawsze...nierację...

Niestety Orange to już nie ta sama firma co na początku, coraz trudniej ta wsółpraca się układa na linii Orange-Klient. W pukcie Obsługi Klienta najwyżej mogą ci zaproponować nową umowę,nowy produkt,zmianę taryfy, natomiast jeśli masz problem to... pisz pan na Berdyczów !

Kadra ludzi przyuczonych do podstawowych zadań, usług...profesjonalistów brak!