- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Posiadam umowę bez limitu połączeń i sms/mms plus 15 gb internetu.
W bieżącym okresie wykorzystałem 1,5 gb internetu około 850 minut i 100 smsów. Faktury płacę terminowo i opłaciłem już ostatnią. W poprzednich okresach (całościowo) wykorzystywałem 2000-3000 minut, 300-400 smsów, połowę internetu.
Tymczasem dziś, 2 stycznia, mniej więcej w połowie okresu rozliczeniowego, nagle zaczęto naliczać mi za sms i minuty, tak jakby nie miał nielimitowanych rzeczy. Wysłałem dwa smsy na różne numery (naliczyło) i wykonałem jeden (na szczęście) telefon i też mam naliczone za to połączenie - w sumie jest to 7 PLN.
Jak to możliwe, skoro mam wszystko nielimitowane (oprócz internetu)? Numery, z którymi się kontaktowałem to standardowe polskie, z którymi konwersuję na co dzień. Mam 1/3 wykorzystania minut i sms z poprzednich miesięcy i zaczęło mi naliczać?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@abruzzi8383 witam może jest problem w systemie najlepiej się skontaktować z BOK Orange na nr 510100100 lub za darmo na czacie czacie jutro i wyjaśnić sprawę ewentualnie złożyć reklamację w razie potrzeby pamiętaj by żądać nr sprawy najwyżej Orange wykona korektę faktury .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@abruzzi8383 witam może jest problem w systemie najlepiej się skontaktować z BOK Orange na nr 510100100 lub za darmo na czacie czacie jutro i wyjaśnić sprawę ewentualnie złożyć reklamację w razie potrzeby pamiętaj by żądać nr sprawy najwyżej Orange wykona korektę faktury .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie mimo nielimitowanych rozmów
Witam
Dziękuję za odpowiedź i pomoc. Tak też zrobię. Mam właśnie nadzieję, że to problem z systemem, bo dziwnie to wygląda, od razu w pierwszy pracujący dzień roku, tak jakby nie zadziałała jakaś blokada. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie mimo nielimitowanych rozmów
@abruzzi8383 Miłego i mam nadziejże pracownicy Orange wyjaśnią problem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie mimo nielimitowanych rozmów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie mimo nielimitowanych rozmów
Jestem w Polsce i dziś zaczęło mi za wszystko naliczać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie mimo nielimitowanych rozmów
U mnie też zaczęło nalicza niektóre rozmowy i smsy. Mam wszystko nielimitowane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie mimo nielimitowanych rozmów
@abruzzi8383, niestety występują dzisiaj problemy z rozliczaniem kosztów.
Jak napisał @Citi2017 zgłoś problem do BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie mimo nielimitowanych rozmów
@Mar7 albo poczekaj aż problem zostanie rozwiązany, albo zgłoś sprawę do BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie mimo nielimitowanych rozmów
Witam wszystkich,
Otrzymałem odpowiedź, że problem jest wynikiem błędnej prezentacji danych i zostanie usunięty. Także będę monitorował i raz jeszcze dziękuję za pomoc.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »