- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Może w idealnym świecie. Takim gdzie wszyscy są przy zdrowych zmysłach, na przykład. W tym naszym tak nie jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Przecież wyjaśniłam powód dlaczego nie mogę teraz rozmawiać, wielokrotnie powtarzałam że jestem teraz w pracy i proszę zadzwonić do mnie w innym terminie, wyjaśniłam też w jakich godzinach pracuje, co jeszcze mogłam w tej sytuacji powiedzieć. Konsultant nie mógł tego zrozumieć więc musiałam się rozłączyć, uprzedziłam pana że się rozłączam ponieważ nie mam możliwości rozmowy.
(Nie mam obowiązku tłumaczyć się przed konsultantem co w danej chwili robię, sam fakt że powiedziałam że teraz nie mogę powinien wystarczyć).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Często ludzie mówią np. proszę zadzwonić po 17 i rozłączenie. Co czasem ktoś z drugiej strony jest bez szans by usłyszeć. Niektóre call center zwłaszcza te małe pracują tylko na pierwszej zmianie, więc też ktoś nie domknie rekordu.
Połączenia telefoniczne może są tanie, ale koszty pracy nie. Gorzej jak to dzwoni nie człowiek, a roboto-call - on jest bez szans na domknięcie kontaktu. Więc dzwoni po kilka razy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
To nie dzwonił żaden robot tylko jedna ta sama osoba i to nie był jeden dzień bo w kolejne było to samo. I ten pan usłyszał wszystko bardzo dobrze jak również w jakich godzinach pracuje, bo nie zliczę ile razy to powtórzyłam, nie mam nic przeciwko dzwonieniu ale są pewne granice.
Skoro konsultant uważa, że jeśli zadzwoni to rozmówca rzuci wszytko w ciągu sekundy to ok. dziwne podejście. Ktoś może być np u lekarza i nie muszę tego mówić konsultantowi. Tak więc dziękuję, napisałam swoje doświadczenia i zdania nie zmienię, nie wydzwania się w taki sposób do ludzi.
Prawidłowo by było gdyby do mnie zadzwonił konsultant zapytał czy może mi zająć kilka minut bo chciałby porozmawiać o nowej ofercie, Czy możemy porozmawiać teraz? Jeżeli mówię że nie, to w jakim terminie mógłbym się z panią skontaktować i umawiamy się na rozmowę. I wtedy by było super. Ale trzeba wręcz na siłę przeprowadzić rozmowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Zawsze można dać znać do operatora o takiej sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
a co to zmieni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Może nic, a może coś pomoże. Zawsze warto spróbować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Co zmieni? Dużo. Takie zachowanie to zwykłe chamstwo. Nie tego uczą na szkoleniach. Podejrzewam że wkrótce podziękują temu człowiekowi za pracę.
_________________
Edytowałem wpis - Rafał
- « Poprzedni
- Następny »