- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Są jakieś zgody które można odwołać nie tracąc przy tym rabatu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
@_Artek_napisał(-a)Są jakieś zgody które można odwołać nie tracąc przy tym rabatu?
Tak, wszystkie na marketing.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Zostawiłem tylko zgodę na marketing mailowy i zgodę na kontakt w sprawie funkcjonowania usługi czy jakoś tak, dzięki za informacje efekt zobaczę na następnej fakturze:D
Swoją drogą ilość informacji jakie zbiera o nas orange jeśli ktoś zgadza się "na wszystko" jest przerażająca.......
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Ja mam tylko prepaid i święty spokój 😎
Marketingowe telefony i SMS blokuję 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Smutne jest to, że kiedy kończymy rozmowę na czacie z konsultantem, dziękujemy za pomoc, to od razu otrzymujemy propozycję nie do odrzucenia. Czuję się wtedy niekomfortowo, jakbym był zmuszany do zapłacenia za poświęcony przez niego czas.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
@Samotnick typowa socjotechnika. Trudniej jest komuś odmówić kto przed momentem Ci pomóg niż komuś z kim nie wyszedłeś w żadną relację i na dodatek natrętnie Cię zagaduje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Sprzedaż usług to też ich praca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Ja rozumiem, że to ich praca i napisałam że nie mam nic przeciw aby konsultant do mnie zadzwonił ale jeśli tłumaczę i powtarzam w kółko, że jestem w pracy i nie mogę teraz rozmawiać o nowej ofercie to można umówić się na jakiś inny termin rozmowy. Proszę tego pana aby teraz do mnie nie odzwaniał a on mimo, że się rozłączam oddzwania. Czyli jak dzwoni konsultant to mam rzucić pracę bez względu na konsekwencje i porozmawiać o nowej ofercie, nie każdy ma pracy taką możliwość i też to temu panu tłumaczyłam i tak się nie robi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Takie zachowanie to już są skrajności. Zawsze można takiemu chamowi przypomnieć, że rozmowy są nagrywane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Trzeba jasno zakończyć rozmowę podając powód, a telefony w danej kampanii ustaną.