Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 577
  • 2437
  • 5

Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów

Są jakieś zgody które można odwołać nie tracąc przy tym rabatu?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2099
  • 5881
  • 196

Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów


@_Artek_napisał(-a)

Są jakieś zgody które można odwołać nie tracąc przy tym rabatu?


Tak, wszystkie na marketing.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 577
  • 2437
  • 5

Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów

Zostawiłem tylko zgodę na marketing mailowy i zgodę na kontakt w sprawie funkcjonowania usługi czy jakoś tak, dzięki za informacje efekt zobaczę na następnej fakturze:D 

Swoją drogą ilość informacji jakie zbiera o nas orange jeśli ktoś zgadza się "na wszystko" jest przerażająca.......


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2256
  • 12592
  • 58

Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów

Ja mam tylko prepaid i święty spokój 😎 

Marketingowe telefony i SMS blokuję 😎


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2094
  • 10088
  • 83

Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów

Smutne jest to, że kiedy kończymy rozmowę na czacie z konsultantem, dziękujemy za pomoc, to od razu otrzymujemy propozycję nie do odrzucenia. Czuję się wtedy niekomfortowo, jakbym był zmuszany do zapłacenia za poświęcony przez niego czas.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2733
  • 10025
  • 52

Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów

@Samotnick typowa socjotechnika. Trudniej jest komuś odmówić kto przed momentem Ci pomóg niż komuś z kim nie wyszedłeś w żadną relację i na dodatek natrętnie Cię zagaduje.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 237
  • 855
  • 3

Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów

Sprzedaż usług to też ich praca.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 20
  • 0

Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów

Ja rozumiem, że to ich praca i napisałam że nie mam nic przeciw aby konsultant do mnie zadzwonił ale jeśli tłumaczę i powtarzam w kółko, że jestem w pracy i nie mogę teraz rozmawiać o nowej ofercie to można umówić się na jakiś inny termin rozmowy. Proszę tego pana aby teraz do mnie nie odzwaniał a on mimo, że się rozłączam oddzwania. Czyli jak dzwoni konsultant to mam rzucić pracę bez względu na konsekwencje i porozmawiać o nowej ofercie, nie każdy ma pracy taką możliwość i też to temu panu tłumaczyłam i tak się nie robi.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 237
  • 855
  • 3

Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów

Takie zachowanie to już są skrajności. Zawsze można takiemu chamowi przypomnieć, że rozmowy są nagrywane.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32717
  • 38416
  • 1384

Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów

Sęk w tym, że się rozłączasz. Nikt od zdrowych zmysłach nie ustawia ponownego kontaktu na tzw. outboundzie jeśli rozmowa będzie domknięta.

Trzeba jasno zakończyć rozmowę podając powód, a telefony w danej kampanii ustaną.