Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Multipak XL - w nowej aplikacji nie pokazuje ile minut wykorzystałem

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Multipak XL - w nowej aplikacji nie pokazuje ile minut wykorzystałem

Jest problem z nową aplikacją.


Chociaż już dzwoniłem w tej sprawie, nic nie zmienili w aplikacji. Nie widzę, że ile minut z 250 wykorzystałem.

Można w końcu teraz go dodać? Jak chcę sprawdzić, muszę zalogować na stronę www.orange.pl.

 

Dlaczego nie mogli zostać aplikację tak jak było?

 


MultiPak XL - missing.jpg
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Multipak XL - w nowej aplikacji nie pokazuje ile minut wykorzystałem

@ITLubo  nowa aplikacja jest rozwijana, jest szansa na zmiany, szczegóły masz na portalu www Mój Orange, powrotu do starej aplikacji już nie ma. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy

Multipak XL - w nowej aplikacji nie pokazuje ile minut wykorzystałem

@ITLubo  nowa aplikacja jest rozwijana, jest szansa na zmiany, szczegóły masz na portalu www Mój Orange, powrotu do starej aplikacji już nie ma. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 709

Multipak XL - w nowej aplikacji nie pokazuje ile minut wykorzystałem

@ITLubo uwagi i propozycje dotyczące apki możesz wysłać na adres e-mail:

aplikacjamojorange@orange.com