29-11-2020
16:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-11-2020
16:15
Jest problem z nową aplikacją.
Chociaż już dzwoniłem w tej sprawie, nic nie zmienili w aplikacji. Nie widzę, że ile minut z 250 wykorzystałem.
Można w końcu teraz go dodać? Jak chcę sprawdzić, muszę zalogować na stronę www.orange.pl.
Dlaczego nie mogli zostać aplikację tak jak było?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
29-11-2020
18:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-11-2020
18:40
@ITLubo nowa aplikacja jest rozwijana, jest szansa na zmiany, szczegóły masz na portalu www Mój Orange, powrotu do starej aplikacji już nie ma.
2 ODPOW. 2
29-11-2020
18:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-11-2020
18:40
@ITLubo nowa aplikacja jest rozwijana, jest szansa na zmiany, szczegóły masz na portalu www Mój Orange, powrotu do starej aplikacji już nie ma.
29-11-2020
19:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-11-2020
19:09
Multipak XL - w nowej aplikacji nie pokazuje ile minut wykorzystałem
@ITLubo uwagi i propozycje dotyczące apki możesz wysłać na adres e-mail:
aplikacjamojorange@orange.com