- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od wczoraj, tj 2020.11.28 od godz. około 15:00 na wszystkich telefonach w moim (cztery abonamenty) domu nastąpił brak usługi albo brak zasięgu. Wyglądało to różnie, np w moim urządzeniu miałem sieć ORANGE, ale zero kresek i nie mogłem się z nikim połączyć. U mojej żony wogóle brak sieci ORANGE, o córek podobnie jak u mnie albo jak u żony - różnie. Od Maxa otrzymałem info że do niedzieli 0:35 problem zostanie rozwiązany, że niby jakieś problemy techniczne. Dzisiaj problem nadal trwa, a córka odkryła że jak jest oddalona od domu kilkadziesiąt metrów może dzwonić. Urządzenia restartowane, kombinowanie z przekładaniem kart SIM, tak więc problem w ORANGE albo ktoś, gdzieś blisko mnie uruchomił jakieś urządzenie i zakłóca komunikację mobilną ORANGE.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@rool skoro jest awaria i Max Ci to potwierdzil to trzeba cierpliwie czekac. Awarie nie zawsze da sie usunac w przewidywanym czasie i z reguly cos sie przedluza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@rool skoro jest awaria i Max Ci to potwierdzil to trzeba cierpliwie czekac. Awarie nie zawsze da sie usunac w przewidywanym czasie i z reguly cos sie przedluza.