- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box
Wydaje mi się że wszystko zostaje po staremu, chociaż osobiście nie sprawdzałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box
Na pewno opcje płatne są wyłączane, bo w abonamencie jest inny mechanizm naliczania opłat niż w ofercie na kartę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box
Jacek77 napisał(-a):
Witam, mam pytanie czy w chwili "przejscia" nr w Orange do abonamentu rodzinnego, zostaje dostępny nadal przy danym numerze utworzony profil tzn. konto MultiBox i będą dostępne nadal przypisane do niego moje adresy e-mail i cala skrzynka pocztowa e-mail ?? Czy dostępne znika i wszystko "ginie" ?
Pozdrawiam
@Jacek77 osobiście nie przechodziłem z karty na abonament, chociaż migrowałem z odrębnego numeru do pakietu Orange Love, ale nie wyobrażam sobie żeby przy zachowanym numerze, a w zasadzie zarejestrowanym w orange.pl użytkowniku mogły zniknąć dane o które pytasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box
Piotrekk85 napisał(-a):
Przy migracjach w ramach abonamentu zwykle nie ma problemów. Jednak tu mamy zmianę kształtu oferty (prepaid/postpaid), a niestety płatne funkcje się różnią. Bezpłatne funkcjonalności zazwyczaj przechodzą bez zmian.
@Piotrekk85, wiesz @Jacek77 nie wspominał o wyższych wersja usługi Mulitbox - tych płatnych, więc należy zakładać iż pyta o podstawową, a co do tego chyba jesteśmy zgodni, że nie powinien utracić dostępu do konta...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box
Moja obawa jest taka, że jak "przyniosę" któryś z nich to utracę obecnie używane Multi Box-y i adresy e-mail w nich utworzone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box
Jacek77 napisał(-a):
Witam ponownie, dziękuję za wcześniej wyjaśnienia .... faktycznie nie wspomniałem o płatnych funkcjach MultiBox-a ponieważ chodziło mi o wersję standard (darmową) ... i również nie do końca jasno napisałem, że chodzi mi o to, że obecnie będę miał jakby nowy, jeden numer w planie rodzinnym i z czasem mam do niego przenosić pozostałe dwa, stopniowo kiedy będzie już taka możliwość, które obecnie mam w odzielnych planach taryfowych (jedynie połączone konta i rabat za druga usługę) i pytanie dokładnie dotyczy ty dwóch numerów, przy których mam utworzone MultBox-y.
Moja obawa jest taka, że jak "przyniosę" któryś z nich to utracę obecnie używane Multi Box-y i adresy e-mail w nich utworzone.
@Jacek77 wczoraj dostałem info o nowym regulaminie i przenosinach poczty w Mulitboxie, Ty pewnie też... więc trzeba poczytać regulamin.
Natomiast co do Twojego pełniejszego opisu, cóż, obawiam się, że po wygaszeniu numeru, zwłaszcza przy tych zmianach wprowadzanych przez Orange, możesz niektóre ustawienia, dane utracić ... jeśli masz tam coś ważnego, warto to sobie sobie skopiować, zapisać... Co do aliasów (bo chyba o nich była informacja w pierwszym poście), na Twoim miejscu zapytałbym BOK, choćby w e-mailu, czy można je przypisać do innego, nowego konta.
Uzupełnienie na szybko, jeden z punktów nowego regulaminu:
"Warunkiem korzystania z Usługi jest pozostawanie abonentem Orange. Z chwilą, z którą użytkownik Usługi przestanie być abonentem Orange korzystającym z numeru, na który zalogował się w serwisie www.orange.pl przy aktywacji Usługi, utraci możliwość korzystania z Usługi."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś