Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Multi Box


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Multi Box

Witam, mam pytanie czy w chwili "przejscia" nr w Orange do abonamentu rodzinnego, zostaje dostępny nadal przy danym numerze utworzony profil tzn. konto MultiBox i będą dostępne nadal przypisane do niego moje adresy e-mail i cala skrzynka pocztowa e-mail ?? Czy dostępne znika i wszystko "ginie" ?
Pozdrawiam
9 ODPOW. 9

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 426
  • 1025
  • 6

Multi Box

Wydaje mi się że wszystko zostaje po staremu, chociaż osobiście nie sprawdzałem. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Multi Box

W większości wypadków pozostaje stare, ale nie jest to w żaden sposób gwarantowane.
Na pewno opcje płatne są wyłączane, bo w abonamencie jest inny mechanizm naliczania opłat niż w ofercie na kartę.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Multi Box


Jacek77 napisał(-a):
Witam, mam pytanie czy w chwili "przejscia" nr w Orange do abonamentu rodzinnego, zostaje dostępny nadal przy danym numerze utworzony profil tzn. konto MultiBox i będą dostępne nadal przypisane do niego moje adresy e-mail i cala skrzynka pocztowa e-mail ?? Czy dostępne znika i wszystko "ginie" ?
Pozdrawiam


@Jacek77  osobiście nie przechodziłem z karty na abonament, chociaż migrowałem z odrębnego numeru do pakietu  Orange Love, ale nie wyobrażam sobie żeby przy zachowanym numerze, a w zasadzie zarejestrowanym w orange.pl użytkowniku mogły zniknąć dane o które pytasz.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Multi Box

Przy migracjach w ramach abonamentu zwykle nie ma problemów. Jednak tu mamy zmianę kształtu oferty (prepaid/postpaid), a niestety płatne funkcje się różnią. Bezpłatne funkcjonalności zazwyczaj przechodzą bez zmian.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Multi Box


Piotrekk85 napisał(-a):
Przy migracjach w ramach abonamentu zwykle nie ma problemów. Jednak tu mamy zmianę kształtu oferty (prepaid/postpaid), a niestety płatne funkcje się różnią. Bezpłatne funkcjonalności zazwyczaj przechodzą bez zmian.

@Piotrekk85, wiesz @Jacek77 nie wspominał o wyższych wersja usługi Mulitbox - tych płatnych, więc należy zakładać iż pyta o podstawową, a co do tego chyba jesteśmy zgodni, że nie powinien utracić dostępu do konta...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Multi Box

Jakoś dla mnie to nie jest oczywiste - platformy prepaid i postpaid w Orange funkcjonują zupełnie niezależnie.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Multi Box

Witam ponownie, dziękuję za wcześniej wyjaśnienia .... faktycznie nie wspomniałem o płatnych funkcjach MultiBox-a ponieważ chodziło mi o wersję standard (darmową) ... i również nie do końca jasno napisałem, że chodzi mi o to, że obecnie będę miał jakby nowy, jeden numer w planie rodzinnym i z czasem mam do niego przenosić pozostałe dwa, stopniowo kiedy będzie już taka możliwość, które obecnie mam w odzielnych planach taryfowych (jedynie połączone konta i rabat za druga usługę) i pytanie dokładnie dotyczy ty dwóch numerów, przy których mam utworzone MultBox-y.
Moja obawa jest taka, że jak "przyniosę" któryś z nich to utracę obecnie używane Multi Box-y i adresy e-mail w nich utworzone.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Multi Box


Jacek77 napisał(-a):
Witam ponownie, dziękuję za wcześniej wyjaśnienia .... faktycznie nie wspomniałem o płatnych funkcjach MultiBox-a ponieważ chodziło mi o wersję standard (darmową) ... i również nie do końca jasno napisałem, że chodzi mi o to, że obecnie będę miał jakby nowy, jeden numer w planie rodzinnym i z czasem mam do niego przenosić pozostałe dwa, stopniowo kiedy będzie już taka możliwość, które obecnie mam w odzielnych planach taryfowych (jedynie połączone konta i rabat za druga usługę) i pytanie dokładnie dotyczy ty dwóch numerów, przy których mam utworzone MultBox-y.
Moja obawa jest taka, że jak "przyniosę" któryś z nich to utracę obecnie używane Multi Box-y i adresy e-mail w nich utworzone.

@Jacek77  wczoraj dostałem info o nowym regulaminie i przenosinach poczty w Mulitboxie, Ty pewnie też... więc trzeba poczytać regulamin. 

Natomiast co do Twojego pełniejszego opisu, cóż, obawiam się, że po wygaszeniu numeru, zwłaszcza przy tych zmianach wprowadzanych przez Orange, możesz niektóre ustawienia, dane utracić ... jeśli masz tam  coś ważnego, warto to sobie sobie skopiować, zapisać... Co do aliasów (bo chyba o nich była informacja w pierwszym poście), na Twoim miejscu zapytałbym BOK, choćby w e-mailu, czy można je przypisać do innego, nowego konta.

 

Uzupełnienie na szybko, jeden z punktów nowego regulaminu:

"Warunkiem korzystania z Usługi jest pozostawanie abonentem Orange. Z chwilą, z którą użytkownik Usługi przestanie być abonentem Orange korzystającym z numeru, na który zalogował się w serwisie www.orange.pl przy aktywacji Usługi, utraci możliwość korzystania z Usługi."


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Multi Box

Postęp wymaga ofiar. Szkoda, że konta teraz będą powiązane jedynie z aktywną usługą Orange.