Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Migracja na nowy plan taryfowy po zakończonej umowie

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Migracja na nowy plan taryfowy po zakończonej umowie

Witam

Mam taką sytuację: abonament BIZ 60, zakończona umowa w październiku 2016 roku, chciałbym przeskoczyć na nową ofertę Biz Krajowy ale bez przedłużania umowy. Zwyczajnie zmienić plan taryfowy na odpowiadający kwotowo aktualny plan.


Na Orange OnLine nie mogę - jakieś problemy, blokady kodem abonenckim których mimo wpisania kodu nie mogę zdjąć. Na infolinii twierdzą, że taka zmiana bez aneksu i przedłużenia nie jest możliwa.

 

Ja jestem święcie przekonany, że robiłem coś takiego w abonamencie na osobę indywidualną X lat temu i nie było z tym problemu. Proszę o pomoc.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38713
  • 1388

Migracja na nowy plan taryfowy po zakończonej umowie

Cały czas migracja powinna być dostępna. Tylko zwróć uwagę że nie dostaniesz prawie żadnych rabatów i usług niż goły "cennik". Nie wiem czy to Ci się opłaca.

 

Jeśli na www Ci się nie udaje, podejrzewam, że używasz kod abonenckiego dla kontraktu, a nie dla konta (obecnie chyba nim trzeba autoryzować zlecenie).

Na infolinii to nie wiem czemu ktoś Ci nie pomógł, być może z uwagi na to, że mało osób się na to decyduje - nie wiedział pewnie jak.

 

Ew. sugerowałbym wysłanie "ręcznego" zgłoszenia przez mój Orange.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5489
  • 18319
  • 186

Migracja na nowy plan taryfowy po zakończonej umowie


reklama napisał(-a):

Witam

Mam taką sytuację: abonament BIZ 60, zakończona umowa w październiku 2016 roku, chciałbym przeskoczyć na nową ofertę Biz Krajowy ale bez przedłużania umowy. Zwyczajnie zmienić plan taryfowy na odpowiadający kwotowo aktualny plan.


Na Orange OnLine nie mogę - jakieś problemy, blokady kodem abonenckim których mimo wpisania kodu nie mogę zdjąć. Na infolinii twierdzą, że taka zmiana bez aneksu i przedłużenia nie jest możliwa.

 

Ja jestem święcie przekonany, że robiłem coś takiego w abonamencie na osobę indywidualną X lat temu i nie było z tym problemu. Proszę o pomoc.


 

@reklama  nie rozumiem jak można "mieć usługę (abonament) bez umowy"? Jeżeli dobrze rozumiem, chodzi Ci o zachowanie numeru i zawarcie zupełnie nowej umowy na paln "Biz krajowy"...  Nie rozumiem także, co masz na myśli "umowa została zakończona w październiku " - czy została wypowiedziana? Czy może miała taki termin? Jeżeli to drugie, to czy sprawdziłeś jej zapisy co do przedłużenia, czy przypadkiem nie została "automatycznie przedłużona"? A jeśli tak to na jaki okres?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Migracja na nowy plan taryfowy po zakończonej umowie

Misiek, może nie byłem wystarczająco precyzyjny, tak więc:

Abonament po zakończonej umowie lojalnościowej (tzw. promocyjnej, wynikającej z podpisanej umowy) automatycznie przechodzi na czas nieokreślony, w takim stanie obecnie znajduje się mój numer telefonu.

 

Umowa została zakończona w październiku - mam na myśli umowę/ofertę lojalnościową, 24miesięczną, w ramach których oprócz "gołego" abonamentu były też usługi na czas określony z rabatami...

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38713
  • 1388

Migracja na nowy plan taryfowy po zakończonej umowie

Cały czas migracja powinna być dostępna. Tylko zwróć uwagę że nie dostaniesz prawie żadnych rabatów i usług niż goły "cennik". Nie wiem czy to Ci się opłaca.

 

Jeśli na www Ci się nie udaje, podejrzewam, że używasz kod abonenckiego dla kontraktu, a nie dla konta (obecnie chyba nim trzeba autoryzować zlecenie).

Na infolinii to nie wiem czemu ktoś Ci nie pomógł, być może z uwagi na to, że mało osób się na to decyduje - nie wiedział pewnie jak.

 

Ew. sugerowałbym wysłanie "ręcznego" zgłoszenia przez mój Orange.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 5
  • 2

Migracja na nowy plan taryfowy po zakończonej umowie

Jeśli chcesz przejsć na nową ofertę bez zawierania umowy promocyjnej (lojalnościowej), to taka opcja powinna być dostępna, jeśli aktualnie numer masz w ofercie na czas nieokreślony. Jednak mam wątpliwość, czy ta opcja jest opłacalna - zmiana planu nie wiąże się z wprowadzeniem oferty promocyjnej, odpadają zatem dodatkowego rabaty na abonament, dodatkowe pakiety GB z promocji. Oferta byłaby cennikowa (goła) - sprawdź cennik usług, stawkę za taryfe bez promocji i dostępne usługi w planie. Możesz też dodać zapytanie np. przez portal Mój Orange 🙂