Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 21
  • 0

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

Witam, dzwoniono do mnie z ORANGE SA  o przedłużenie umowy abonamentu, miałem mieć za przedłużenie umowy dodatkowo 14 programów TV oraz miałem mieć nielimitowane rozmowy na telefony komórkowe, okazało się że nie dostałem nic za to abonament wzrósł prawie o 100% z 120 zł na 214 zł czyli nie dostałem obiecanych 14 programów TV, nie dostałem  obiecanych rozmów bez limitu na komórkę a abonament mi podnieśli o prawie 100% nieprawdopodobna, nieprawdopodobna kpina z klienta, składałem dziesiątki reklamacji i skarg o anulowanie przedłużenia  umowy ,bez odpowiedzi. kosztowało mnie to dużo nerwów,   co mam zrobić?, iść na Policję?. Pozdrawiam

________________
* Przeniesione z działu Pomysły – moderator Kinga

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

@11halina  skoro minęło już 14 dni od rozmowy to nie da się zrezygnować z nowych warunków, ale możesz spróbować złożyć reklamację na infolinii telefonicznie lub przez czat. Druga sprawa to powinien być zapis tej rozmowy z możliwością odsłuchania. I jeszcze jedno, czy dobrze rozumiem że nowe warunki nie weszły w życie? bo jeżeli tak to umowa (skoro był jej koniec) przedłużyła się automatycznie na czas nieokreślony (być może z tego powodu taki wzrost kwoty, bo jesteś po okresie promocyjnym) i możesz ją w każdej chwili wypowiedzieć z terminem 30 dni.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

18 ODPOW. 18

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19988
  • 57790
  • 784

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

@11halina przy przedłużeniu umowy telefonicznie, zawsze masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Jeżelj ten czas został przekroczony, to już nic nie zmienisz. Takie warunki zostaną do końca umowy na czas określony.

Jeszcze wyjaśnienie. Orange nie dzwoni w sprawie przedłużenia umowy. To podwykonawca wykonuje takie połączenia na zlecenie Orange. 

Kolejna sprawa, to ten temat nie nadaje się do pomysłów. Może moderator przeniesie.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 21
  • 0

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

Powiedziano mi że usługa uruchomi się automatycznie przy nowym okresie rozliczeniowym, więc nie ma fizycznej możliwości zrobić tego w 14 dni.

 

Ps, piszesz Orange nie dzwoni w sprawie przedłużenia umowy, właśnie ich dział reklamacyjny dzwonił do mnie że wszysko jest OK  mam czekać i usługa uruchomi się z nowym okresem rozliczeniowym, więc nie tylko konsultant jest winny lecz również Orange, ponieważ usługa się nie aktywowała, abonament mi wzrósł o prawie 100% i od tej pory kontakt z nimi się urwał  nie odpowiadają na  żadne reklamacje, dlatego zastanawiam się czy zgłosić ich na Policję, czy ktoś z Was zgłaszał takie sprawy?.

________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

@11halina  skoro minęło już 14 dni od rozmowy to nie da się zrezygnować z nowych warunków, ale możesz spróbować złożyć reklamację na infolinii telefonicznie lub przez czat. Druga sprawa to powinien być zapis tej rozmowy z możliwością odsłuchania. I jeszcze jedno, czy dobrze rozumiem że nowe warunki nie weszły w życie? bo jeżeli tak to umowa (skoro był jej koniec) przedłużyła się automatycznie na czas nieokreślony (być może z tego powodu taki wzrost kwoty, bo jesteś po okresie promocyjnym) i możesz ją w każdej chwili wypowiedzieć z terminem 30 dni.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 473
  • 1723
  • 13

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

Z każdej umowy można zrezygnować. Kwestia ew. kary umownej.

@11halina- Twoje dalsze działanie zależy czy chcesz być dalej klientem Orange czy nie.
W tzw międzyczasie zweryfikuj swoją dotychczasową umowę w myśl tego co napisał @slav72  i jeśli okaże się, że parametry finansowe się zgadzają z jej okresem "bez zobowiązania" to po prostu złóż wypowiedzenie starej umowy.
Możesz też równolegle - w tym samym piśmie - złożyć reklamację na niewywiązanie się Orange z przyjętej przez Ciebie oferty, która została Tobie przedstawiona w dniu xxxxx o godzinie yyyy (może to być podane np jako powód wypowiedzenia starej umowy). 
Swoją drogą u mnie nastąpiło pewne wahnięcie na samym początku mojej współpracy z Orange (ot "automat" źle policzył coś - ale po 1 telefonie wszystko zostało właściwie skorygowane do tego stopnia, że dostałem jakiś tam mały bonus za "szkody moralne" hehe - więc dzwoń i działaj!)

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14466
  • 59435
  • 722

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

@11halina  Jedno jest pewne, złóż reklamację. Czasem zdarza się, że system nie zaczyna nowych warunków umowy i opłaty nalicza soe zgodnie z cennik iem bez upustów wynikających z umowy lojalności owej. To załatwia reklamacja i korekta faktury, oraz zwrot nadpłaty, lub zaliczenie na poczet przyszłości, lej faktury. Jedno co musisz zrobić, to dokładnie przeczytać umowę, która operator MUSIAŁ dostarczyć drogą elektroniczną. Sprawdź promocję, nazwę oferty u skład usług. Wszytko jest w umowie i regulaminie z cennikiem. Odwołuj się i reklamuj... 

Anonim

Nie dotyczy

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

@11halina dziwne to wszystko. Pierwsza faktura po zmianie umowy zawsze jest większa. Co masz na umowie, a co ci naliczyli na rachunku? Może zostały jeszcze jakieś raty ze starego sprzętu? Dodam też, że w obecnych ofertach połączenia z komórki są nielimitowane (z wyłączeniem numerów premium, infolinii Orange, połączeń międzynarodowych czy konferencyjnych.)


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1180
  • 2463
  • 70

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

Jeżeli jesteś pewien że konsultant wprowadził Cię w błąd to wnioskuj o przeprowadzenie odsłuchu rozmowy sprzedażowej - prawdopodobnie otrzymasz na drodze reklamacji warunki jakie miałeś mieć w określonej wcześniej cenie.

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie. Pozdrawiam.


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

@11halinaJaką ofertę miałaś przed podpisaniem umowy, a jaką po? Czy już dostałaś pierwszą fakturę? Jakie konkretnie 14 kanałów miało być uruchomionych?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14466
  • 59435
  • 722

Miałem mieć więcej kanałów, a zostałem ze zwiększonym abonamentem

ZainteresowNie duże, tylko postodawczyni nie ma...